شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۲۴۰۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
۵۱ نمایش در ۲۰ تماشاخانه برگزار می‌شود؛
اجرای ۵۱ اثر نمایشی در ۲۰ تماشاخانه پایتخت از جمله جلوه‌های زیبای بهشتی اردیبهشت تئاتر و آستانه عید سعید فطر است که ثمره آن گرم شدن تنور اجراهای نمایشی است. حضور هنرمندانی چون پژمان جمشیدی، پرویز پرستویی، اشکان خطیبی، بهاره رهنما، بهرام افشاری شور صحنه‌ تئاتر را به اوج خود رسانده است.
استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت
به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، شریان حیات عرصه اجراهای عمومی آثار نمایشی در نخستین ماه از فصل بهار قرن جدید، چنان با شور و حال هنرمندان و علاقه‌مندان هنرهای نمایشی آمیخته شده‌است که می‌توان ثمره جبران بهار سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ خورشیدی که به‌سبب شیوع ویروس کرونا کمتر شاهد چنین شوروحالی در صحنه‌های سالن‌های نمایشی و تماشاخانه‌های کشور بودیم را به وضوح رصد کرد.

به نقل از خبرنگار تئاتر ایرنا، همچنین هم‌نشینی بهار طبیعت و بهار قرآن در ماه مبارک رمضان و قرار گرفتن در آستانه عید سعید فطر، خود بر حجم این شور و شوق هنرمندان در استقبال از بهشتی‌ترین ماه خداوند در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ خوردشیدی افزوده است.

به‌گونه‌ای که طی هفته جاری ۲۰ تماشاخانه پایتخت از ۵۱ اثر نمایشی میزبانی می‌کنند.

همچنین اجرای این آثار نمایشی با حضور هنرمندان و بازیگرانِ شناخته‌شده‌ای چون پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، بهنام تشکر، هادی مرزبان، علی سرابی، ریما رامین‌فر، پرویز پرستویی، میترا حجار، بهاره رهنما، رضا یزدانی، اشکان خطیبی و دیگر هنرمندان نامدار تئاتر کشورمان خود مزیدبرعلت شده تا اردیبهشت صحنه‌های تئاتر کشور شانه به گرمای روزهای داغ تابستانی بزند.

«دکتر نون...»، هملت پشت کوهی، تجربه‌های اخیر، خماری و فریاد خاموش؛ مهمانان تئاترشهر

نمایش دکتر نون، زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد؛ عنوان نمایش جدیدی است که همزمان با آغاز به کار مجموعه تئاترشهر در سال ۱۴۰۱ خورشیدی  اجراهای خود را از روز هفتم فروردین ماه به مناسب روز ملی هنرهای نمایشی  به نویسندگی شهرام رحیمیان و کارگردانی هادی مرزبان آغاز کرده است.

در این اثر نمایشی که همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر با مدت زمان ۹۵ دقیقه به استقبال مخاطبان می‌رود؛ حامد کمیلی، بهنام تشکر، شیوا مکی‌نیان، عارفه معماریان، زهره پرتوی، کامبیز امینی، علی خازنی، محمدرضا بختیاری، سامان تیرانداز، مرجان آقانوری و جمعی از هنرجویان و دانشجویان رشته تئاتر به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد؛ بستری عاشقانه و سیاسی دارد و در خلاصه داستان آن آمده: اسفندیار و ملک‌تاج از کودکی چنان به هم علاقه‌مند بودند که دقیقه‌ای از یکدیگر جدا نمی‌شدند شرایطی که در نهایت منجر به ازدواج آنها شد. حال در کودتای ۱۳۳۲ از اسفندیار (دکتر نون) که از یاران نزدیک و وفادار دکتر مصدق است، خواسته می‌شود مصاحبه‌ای ضد نخست وزیر انجام دهد که با مخالفت او مواجه می‌شود. اسفندیار به زندان می‌افتد او برای انجام مصاحبه به انواع شکنجه متوسل و هر بار با مقاومت دکتر نون رو برو می‌شود تا اینکه پای ملک‌تاج به میان می‌آید و جدال میان عشق و وفاداری به نخست وزیر آغاز می‌شود.

نمایش هملت پشت کوهی به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم ‌پشت‌کوهی با مدت زمان ۸۵ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۲۰:۱۵ در سالن چهارسو مجموعه تئاترشهر ‌به صحنه می‌رود.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

نمایش تجربه‌های اخیر به نویسندگی امیررضا ‌کوهستانی با طراحی و کارگردانی حسین ‌کشفی‌اصل در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر به مدت زمان ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۹ میزبان مخاطبان تئاتر است.

نمایش خماری به نویسندگی و کارگردانی امین ‌بهروزی با مدت زمان ۷۵ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹:۴۵ در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر ‌به صحنه می‌رود.

در نماش فریاد خاموش تلاش تمام گروه برای نشان دادن مستنداتی است که سال هاست کسی به آنها را رجوع نکرده و برای نسل جدید کاملاً غریب است

نمایش فریاد خاموش به نویسندگی محمدرضا عطایی‌فر با طراحی و کارگردانی محمدهادی ‌عطایی در سالن سایه مجموعه تئاترشهر به مدت زمان ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۸:۴۵ میزبان مخاطبان تئاتر است.

نمایش فریاد خاموش پیش از این جایزه بازیگری جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی را دریافت کرده است. همچنین این اثر نمایشی در جشنواره تئاتر مقاومت ضمن دریافت جوایز رتبه اول، دوم و سوم بازیگری مرد، رتبه سوم کارگردانی و رتبه اول موسیقی، در بخش طراحی نور و طراحی صحنه نیز مورد قدردانی گرفته است.

محمدهادی عطایی که طی سال‌های اخیر به عنوان بازیگر در بسیاری از پروژه‌های نمایشی و تلویزیونی حضور مستمری داشته است درتوضیح مختصری پیرامون این نمایش نوشته است: در نماش فریاد خاموش تلاش تمام گروه برای نشان دادن مستنداتی است که سال هاست کسی به آنها را رجوع نکرده و برای نسل جدید کاملاً غریب است.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

داغ ننگ، فرایند، بودن، صامت و موضوع چیه؟؛ پنج مهمان تماشاخانه ایرانشهر

نمایش داغ ننگ به نویسندگی ایاد اختر و کارگردانی فرهاد ‌شنتیایی در سالن ‌استاد ‌سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به مدت زمان ۷۰ دقیقه از ساعت ۲۱:۴۵ میزبان مخاطبان تئاتر است.

نمایش فرایند به نویسندگی مشترک علی ‌کرسی‌زر، امیر ‌ابراهیم‌زاده با اقتباس از رمان‌های محاکمه، قصر و مسخ اثر فرانتس کافکا و تجاوز قانونی به قلم کوبو آبه؛ دراماتورژی امیر ‌ابراهیم‌زاده و کارگردانی علی ‌کرسی‌زر در ‌سالن ‌استاد ‌سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به مدت زمان ۷۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۱۹:۴۵ به استقبال مخاطبان می‌رود.

نمایش فرایند پیش از این جوایزی چون تقدیر بهترین نور و بهترین دراماتورژی از بیست‌ویکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران، تقدیر بهترین متن در بخش زنده‌نام اکبر رادی از بیست‌ودمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران و دریافت تندیس بهترین متن و تندیس بهترین اجرا از سی‌وهفتمین جشنواره بین المللی فجر (۱۳۹۷) را از آن خود کرده است

نمایش بودن به نویسندگی مشترک صبا ‌نجاتی، مصطفی امیری و کارگردانی مرتضی ‌جلیلی‌دوست در سالن ‌استاد ‌ناظرزاده ‌کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به مدت زمان ۷۵ دقیقه از ساعت ۱۸:۱۵ میزبان مخاطبان تئاتر است.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

نمایش صامت به نویسندگی و کارگردانی امیربهاور ‌اکبرپوردهکردی در ‌سالن ‌استاد ‌سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به مدت زمان ۶۵ دقیقه از ساعت ۱۸ میزبان مخاطبان تئاتر است.

نمایش موضوع چیه؟ به نویسندگی صحرا رمضانیان و کارگردانی مشترک آروند ‌دشت‌آرای، مارین ‌ون ‌هولک با مدت زمان ۸۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۲۰:۱۵ در سالن ‌استاد ‌ناظرزاده ‌کرمانی تماشاخانه ایرانشهر ‌به صحنه می‌رود.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

پژمان جمشیدی و باقی دوستان با آن سوی آئینه و سیمرغ نامه در تالار وحدت

نمایش آن سوی آینه به نویسندگی فلوریان ‌زلر و کارگردانی علی ‌سرابی بعد از سکوت بیش از ۲۰ ماهه تالار وحدت در میزبانی از آثار نمایشی به سبب شیوع کرونا در این سالن به مدت زمان ۱۰۰ دقیقه از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان مخاطبان تئاتر است.

ریما ‌رامین‌فر، الناز ‌حبیبی، مارال ‌بنی‌آدم، پژمان ‌جمشیدی، علی ‌سرابی گروه بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می‌دهند.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

نمایش سیمرغ نامه به نویسندگی و کارگردانی میترا کریم‌خانی در تالار وحدت به مدت زمان ۷۵ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۱۴ به استقبال مخاطبان می‌رود.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

خانه هنرمندان میزبان مختومه

نمایش مختومه به نویسندگی مهدی ‌زندیه و کارگردانی سجاد ‌تابش در ‌سالن ‌استاد ‌انتظامی خانه ‌هنرمندان به مدت زمان ۷۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۱۹ به استقبال مخاطبان می‌رود.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

هتل هیستون تماشاخانه اهورا

نمایش هتل هیستون به نویسندگی و کارگردانی مبینا ‌مجد در تماشاخانه ‌اهورا به مدت زمان ۶۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۲۱ به استقبال مخاطبان می‌رود.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

توقف سگ سورتمه در تماشاخانه سپند

نمایش سگ سورتمه به نویسندگی و کارگردانی سینا نصراللهی بر اساس نمایشنامه کار خانگی اثر فرانس کسافر کروتس در سالن شماره ۲ پردیس ‌سپند به مدت زمان ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۹ میزبان مخاطبان تئاتر است.

طبق یاداشت کارگردان دیدن این نمایش برای افراد زیر ۱۶ سال ممنوع است.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

تالار مولوی با مکبث و ساختن

نمایش مکبث به نویسندگی سارا سمیع‌زاده با نگاهی آزاد به نمایشنامه مکبث اثر ویلیام شکسپیر با طراحی و کارگردانی علی ‌کوزه‌گر در سالن اصلی تالار ‌مولوی به مدت زمان ۵۰ دقیقه از ساعت ۲۰:۳۰ میزبان مخاطبان تئاتر است.

نمایش ساختن به نویسندگی ارژنگ طالبی‌نژاد با طراحی و کارگردانی مصطفی ‌ذره‌پرور در ‌ سالن اصلی تالار مولوی به مدت زمان ۵۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۲۰ به استقبال مخاطبان می‌رود.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

پذیرایی دیوار چهارم از این آقای شادی ممت نیست!

نمایش این آقای شادی ممت نیست! به نویسندگی جلال ‌محبی با طراحی و دراماتورژی مجتبی ‌عاشوری در مجموعه ‌تئاتر ‌دیوار ‌چهارم به مدت زمان ۶۰ دقیقه از ساعت ۲۱ میزبان مخاطبان تئاتر است.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

درس بی‌پایان، آنتی اویل، کِریم و مضحکه سیاه در عمارت نوفل‌لوشاتو

دنیا در حال اصلاح نژاد است، اگر آدم خوبی باشی، زنده می‌مونی

نمایش درس بی‌پایان (چندپرتره‌ازآموزش‌کاسپار) به نویسندگی و دراماتورژی بهزاد آقاجمالی با طراحی و کارگردانی میلاد ‌نیک‌آبادی با مدت زمان ۹۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۲۱ در عمارت ‌نوفل‌لوشاتو ‌به صحنه می‌رود.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

نمایش آنتی اویل به نویسندگی افشین ‌واعظی با طراحی و کارگردانی طاها ‌خانجانی در عمارت ‌نوفل‌لوشاتو به مدت زمان ۷۰ دقیقه در ساعت ۱۹:۳۰ میزبان مخاطبان تئاتر است.

درباره مضمون روایت این نمایش چنین آمده: دنیا در حال اصلاح نژاد است، اگر آدم خوبی باشی، زنده می‌مونی.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

نمایش کِریم به نویسندگی و کارگردانی محمود حیدری با مدت زمان ۶۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۱۸ در عمارت ‌نوفل‌لوشاتو ‌به صحنه می‌رود.

نمایش مضحکه سیاه به نویسندگی و کارگردانی مهدی ‌ملکی با مدت زمان ۶۵ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۲۰ در عمارت ‌نوفل‌لوشاتو ‌میزبان دوست‌داران هنر نمایش خواهد بود.

مضحکه سیاه از جمله اجراهای موفق سال ۱۴۰۰ بود که از نیمه‌های بهمن ماه سال گذشته اجراهای عمومی خود را در عمارت ‌نوفل‌لوشاتو آغاز کرد. به سبب حجم استقبال مخاطبان شاهد تمدید این اثر نمایش در فرودین ماه ۱۴۰۱ خورشیدی هستیم.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

غوغای ۱۲ نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد

نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ به نویسندگی، طراحی و کارگردانی بهرام ‌افشاری، و بازی تینو صالحی و بهرام افشاری در سالن شماره ۱ پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد به مدت زمان ۸۰ دقیقه در ساعت‌های ۱۹:۴۵ و ۲۱:۳۰ میزبان مخاطبان تئاتر است.

از عاشقی خودخواه تا دیوانه‌ای از هم گسیخته... از مردی متعصب و داس به دست تا کودکی که هرگز نمی خواهد به دنیا بیاید...

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

نمایش نامه به کودکی که هرگز زاده نشد به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محمدامین ‌موذن بر اساس اقتباسی از اثری به همین به قلم اوریانا فالاچی در سالن شماره ۳ پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد به مدت زمان ۵۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۲۰ به استقبال مخاطبان می‌رود.

در خلاصه این اصر نمایشی آمده است: وقتی تمام قدرت در یک شخص و در یک مکان جمع می‌شود، همه چیز به هم می‌ریزد... وقتی تمام هویت یک جامعه تبدیل می‌شود به جایی برای بیشتر پول درآوردن همه چیزمجازمی‌شود...جهان تبدیل به بندرگاهی شده است سرشار از آدم‌هایی که به جای زندگی کردن در آن، فقط پرسه می‌زنند..

از عاشقی خودخواه تا دیوانه‌ای از هم گسیخته... از مردی متعصب و داس به دست تا کودکی که هرگز نمی خواهد به دنیا بیاید...

نمایش کریم‌لوژی به نویسندگی مهران ‌رنجبر با طراحی و کارگردانی رضا ‌بهرامی در ‌ سالن شمار ۳ پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد به مدت زمان ۶۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۲۰:۱۵ به استقبال مخاطبان می‌رود.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

کنسرت-نمایش اُلد سانگز: عشق روزهای کرونا به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان در پردیس تئلاتر شهرزاد میزبان مخاطبان تئاتر است.

قصه عشق روزهای کرونا که نام آن برگرفته شده از رمان درخشان گابریل گارسیا مارکز به نام عشق سال‌های وبا است، در شش اپیزود با توجه به حال و هوای تهران در روزهای کرونایی نوشته شده است.

احترام برومند، مهتاب نصیرپور، مهدی ساکی، میترا حجار، اندیشه فولادوند، نرگس محمدی، علی اوجی، شکیب شجره، سعید توکلی، نوشین اعتماد، کسری کندری، راحیل زمانی، الناز ابراهیمی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و رضا یزدانی خواننده این اجراست.

نمایش توفان به نویسندگی ویلیام شکسپیر با بازنویسی باقر ‌سروش به طراحی و کارگردانی مصطفی ‌کوشکی در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد به مدت زمان ۱۰۰ دقیقه از ساعت ۲۱ میزبان مخاطبان تئاتر است.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

نمایش فصل فراموشی به نویسندگی، بازی و کارگردانی بهاره ‌رهنما با مدت زمان ۴۵ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۲۳ در سالن شماره ۳ پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد ‌به صحنه می‌رود.

نمایش بَک تو بِلَک به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سجاد ‌افشاریان با مدت زمان ۷۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها در ساعت‌های ۱۶ و ۱۸ در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد ‌به صحنه می‌رود.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

نمایش اول شخص مفرد به نویسندگی و کارگردانی امید نیاز با تهیه‌کنندگی پرویز ‌پرستویی در سالن شماره ۳ پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد به مدت زمان ۷۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۲۱:۳۰ به استقبال مخاطبان می‌رود.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

نمایش دزد لالایی‌ها به به نویسندگی مشترک فائزه فیض، بهرام جلالی‌پور و کارگردانی سیدآرش شریف‌زاده در پردیس تئاتر شهرزاد به مدت زمان ۴۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۱۷:۳۰ به استقبال مخاطبان می‌رود.

نمایش کودک و نوجوان قیچی که دنبال کار می گشت به نویسندگی محمدحسین ناصربخت (براساس نوشته منیژه هاشمی) و کارگردانی سعید زین‌العابدینی در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد به مدت زمان ۴۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۱۷:۱۵ به استقبال مخاطبان می‌رود.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

نمایش شبِ شک به کارگردانی امیرحسین ‌بریمانی و تهیه‌کنندگی نوید ‌محمدزاده در سالن شماره ۳ پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد به مدت زمان ۵۵ دقیقه از ساعت ۱۹ میزبان مخاطبان تئاتر است.

نمایش شبِ شک پیش از این در بیست‌وسومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران موفق به دریافت تندیس بازیگر نقش اول و تندیس کارگردانی شده بود.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

بازگشت اشکان خطیبی با چخوف‌خوانی و پزشک نازنین به تماشاخانه ملک

نمایش چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه با طراحی و کارگردانی اشکان ‌خطیبی در تماشاخانه ‌ملک به مدت زمان ۱۰۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۲۱ به استقبال مخاطبان می‌رود.

نمایش پزشک نازنین به نویسندگی نیل سایمون با طراحی و کارگردانی اشکان ‌خطیبی با مدت زمان ۸۵ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۲۱ در تماشاخانه ‌ملک ‌به صحنه می‌رود.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

استقبال تماشاخانه شانو از حلقه‌های زمان و از خواب بیدار خواهم شدم

نمایش حلقه‌های زمان به نویسندگی و کارگردانی آروین ‌مقدمی در تماشاخانه شانو به مدت زمان ۶۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۲۱ به استقبال مخاطبان می‌رود.

نمایش از خواب تو بیدار خواهم شد به نویسندگی محمدرضا عبدالهی و کارگردانی رضا ‌مرادی‌نژاد با مدت زمان ۶۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۲۱ در تماشاخانه ‌شانو ‌به صحنه می‌رود.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

میزبانی تالار حافظ از آئورا و دور همی

نمایش آئورا به نویسندگی و کارگردانی مهدی ‌محبعلی ‌(سهاب) بر اساس دو داستان ربکا و آئورا به قلم دافنه دوموریه نویسنده سرشناس انگلیسی در تالار حافظ به مدت زمان ۸۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۱۹ به استقبال مخاطبان می‌رود.

نمایش دورهمی به نویسندگی دامون ‌نوروزی و کارگردانی ندا ‌تمیمی در تالار ‌حافظ به مدت زمان ۷۵ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۲۱ به استقبال مخاطبان می‌رود.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

کانون پرورش فکری با شکلات فرنگی و عمو نوروز

نمایش شکلات فرنگی به نویسندگی کاظم ‌پورمهدی و کارگردانی محمدرضا ‌مالکی در سالن بوستان کانون ‌پرورش ‌فکری ‌کودکان ‌و ‌نوجوانان با مدت زمان ۶۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۹ میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

نمایش کودک و نوجوان عمونوروز و ننه‌سرما در بهار نوروزخوانان به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی در در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت زمان ۳۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۱۷ به استقبال مخاطبان کودک و نوجوان می‌رود.

نمایش عمونوروز و ننه سرما در بهار نوروزخوانان با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ بومی و ملی ایران و شناخت آداب و رسوم عید باستانی نوروز در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون تولید شده است.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

میزبانی تالار هنر از مخاطبان کودک با «نینا و جادوی ماه‌ها»

نمایش نینا و جادوی ماه‌ها به نویسندگی ماندانا ‌عبقری و کارگردانی علیرضا ‌دهقانی در تالار هنر به مدت زمان ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۹ میزبان مخاطبان تئاتر است.

نمایش نینا و جادوی ماه‌ها سهم گروه سنی کودک و نوجوان است تا این گروه از مخاطبان هدف نیز خوراک تئاتری مرتبط با خود را در این ایام داشته باشند.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

میزبانی تماشاخانه هیلاج از آدولف کوچولو

نمایش آدولف کوچولو به کارگردانی مبینا ‌نبی‌پور در تماشاخانه ‌هیلاج به مدت زمان ۷۰ دقیقه در ساعت ۲۱ میزبان مخاطبان تئاتر است.

بی خودی و این‌بار حتما درمان می‌شم در تماشاخانه دا

نمایش بی خودی به نویسندگی و کارگردانی مرتضی ‌فرهادنیا با مدت زمان ۵۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شماره ۱ خانه ‌نمایش ‌دا ‌به صحنه می‌رود.

نمایش این بار حتما درمان می‌شم... به کارگردانی سجاد ‌باقری در سالن شماره ۱ خانه ‌نمایش ‌دا به مدت زمان ۶۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۲۰ به استقبال مخاطبان می‌رود.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

روایت سیمای شنبه‌ها در تماشاخانه خاتون

نمایش سیمای شنبه‌ها به نویسندگی مشترک احسان فکا و علی نجفی با کارگردانی علی نجفی بر اساس برداشتی آزاد از نمایشنامه یرما نوشته فدریکو گارسیا لورکا با ترجمه یدالله رویایی در تماشاخانه ‌خاتون به مدت زمان ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۹ میزبان مخاطبان تئاتر است.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

عمارت سیمرغ با سقوط، مفیستو برای همیشه و قرار ملاقات...

نمایش سقوط به نویسندگی ارحام اسماعیل‌خانی و کارگردانی مشترک ناصر ‌صوفی، علی گوران در سالن شماره ۱ عمارت ‌سیمرغ به مدت زمان ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۹:۱۵ میزبان مخاطبان تئاتر است.

نمایش مفیستو برای همیشه به نویسندگی تام لانوی، ترجمه ساحل رضایی و کارگردانی الهام صحت با مدت زمان ۶۵ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۲۰:۴۵ در سالن شماره ۲ عمارت ‌سیمرغ ‌به صحنه می‌رود.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

نمایش قرار ملاقات با آقای فرهادی به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سجاد رضایی با مدت زمان ۴۵ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۱۷ در سالن شماره ۲ عمارت ‌سیمرغ ‌به صحنه می‌رود.

استقبال بهشتی تماشاخانه‌ها از عید فطر و اردیبهشت

بوتیک تئاتر ایران با حیاط(ت) ناتمام...

نمایش حیاط(ت) ناتمام خانه ورنوسفادرانی به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا ‌سعیدی ‌ورنوسفادرانی در ‌ بوتیک ‌تئاتر ‌ایران به مدت زمان ۹۰ دقیقه همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۲۰:۱۵ به استقبال مخاطبان می‌رود.


نظر شما