پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۷
کد خبر: ۱۲۴۰۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
فرهنگ‌سرای منتظر در جوار نماز جمعه این هفته تهران، روز جمعه 16 اردیبهشت‌ماه به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه پنج برگزار می‌شود.
فرهنگ‌سرای منتظر در جوار نماز جمعه این هفته تهران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 روز جمعه 16 اردیبهشت‌ماه از ساعت 10 تا 14 فرهنگسرای منتظر را در دو بخش برادران و خواهران نمازگزار همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در محل نماز جمعه تهران برگزار می‌کند.


در این فرهنگ‌سرا غرفه‌ها و ایستگاه‌های متنوع و ویژه‌ای از جمله: ایستگاه نقش افتخار (پرچم)، نمایشـگاه کتــاب، ثبت‌نام رایگان کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهـرداری تهران، ایستگاه کتاب در گـردش، قـرآن بخـوانیـد هـدیه بگیــریـد، ایستگـاه تفریح و سرگرمی، ایستـگاه خــلاقیت، ایستگاه کاردستی، صنایع دستی، مسابقه نقاشی، ایستگاه سلامت و تندرستی، ایستـگاه بازی‌هـای کودک و نوجـوان، نگارگذر عکس و پوستر، خـدمات گـــروه های جهــــادی و .... بر پا می‌شود.


هم‌چنین یک دستگاه اتوبوس کتاب تحت عنوان «هدهد» به عنوان سفیر کتاب در فرهنگ‌سرای منتظر مستقر خواهد بود. این اتوبوس به کتابخانه سیار، بازی‌های فکری و ورزشی، میز نقاشی به همراه لوازم و تجهیزات نقاشی کودک مجهز است و تلاش دارد تا با اجرای برنامه های مناسب فرهنگی هنری، زمینه بهره‌مندی بیشتر نمازگزاران از خطبه‌های نماز جمعه را فراهم کند.


این فرهنگ‌سرا روز جمعه 16 ادریبهشت ماه در دانشگاه تهران محل برگزار نماز پرشکوه جمعه، میزبان نمازگزاران گرامی و اعضاء خانواده‌های آنان است.


فرهنگسرای منتظر، مجموعه فعالیت‌های فرهنگی هنری و مناسبتی است که هر هفته به همت مراکز تابعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه 14 اجرا می‌شود.


نظر شما