جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۱
کد خبر: ۱۲۴۰۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
فرهنگسرای سلامت همزمان با آغاز هفته سلامت از روز شنبه 17اردیبهشت ماه به مدت یک هفته با دهها عنوان برنامه متنوع در حوزه های مختلف در خدمت شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ،فریبا سجادی رئیس فرهنگسرای سلامت ضمن اعلام این خبر گفت: فرهنگسرای سلامت به دنبال هویت تعیین شده خود در راستای ارائه خدمات فرهنگی هنری به توانیابان، نابینایان، کوتاه قامتان و سایر اقشار جامعه همزمان با آغاز هفته سلامت با همکاری اداره سلامت شهرداری منطقه 4 و با شعار سلامت ما، حال خوب ما  به استقبال این هفته رفت.

سجادی افزود:مراسم افتتاح این هفته روز شنبه 17 اردیبهشت ماه در بیمارستان گلستان و با حضور جمعی از پزشکان و متخصصان این مرکز در بخش های متنوع نمایشنامه خوانی کوتاه قامتان، شعرخوانی هنرمند نابینا، معرفی کتاب رها نوشته نازنین فاطمه جمشیدی هنرمند معلول و ... برگزار می شود.

وی اضافه کرد:با همین رویکرد و بمنظور بهره مندی هر چه بیشتر از توانمندی و اشاعه راهکارها روز شمار هفته سلامت به شرح زیر اعلام می شود

یکشنبه 18اردیبهشت؛ اجرای شب شعر گنج بی نشان با حضور شاعران نابینا و کوتاه قامت

سه شنبه 20اردیبهشت؛ رونمایی از کتاب نابینایی و همسریابی زهرا میرآخوری و اجرای موسیقی کوتاه قامتان

 چهارشنبه21اردیبهشت؛ اجرای برنامه قدم قدم تا بهشت توسط نابینایان

پنج شنبه22 اردیبهشت ؛ اکران فیلم جنین(با حضور بازیگران سندروم داون و پروانه ای) به کارگردانی هادی سروری

جمعه23اردیبهشت؛ جشنواره غذای سالم با حضور هنرمندان کوتاه قامت

در پایان سجادی ضمن دعوت از کلیه شهروندان جهت حضور در برنامه های هفته سلامت، ابراز امیدواری کرد تا این مرکز بتواند به عنوان نماینده کوچکی از جامعه سلامت بتواند گامی در جهت توانمند سازی اقشار مختلف جامعه بردارد.

علاقه مندان جهت اطلاع از زمان دقیق برنامه ها می توانند همه روزه با شماره 77496138تماس حاصل نمایند.

نظر شما