جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۲۴۱۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
فرهنگسرای رویش برنامه "چتر مشاوره" را به صورت رایگان برای شهروندان منطقه 9 با حضور دکتر نرگس تنکمانی و سید محمد مکی در مراکز فرهنگی هنری منطقه 9 برگزار می کند.
چتر مشاوره رایگان در مراکز فرهنگی هنری منطقه 9به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ،، فرهنگسرای  رویش با توجه به نیاز سنجی و توجه به سلامت روان در فصل بهار ، کارگاه های آموزشی مشاوره گروهی  با عنوان "چتر مشاوره" با هدف ارتقاء آگاهی و بینش خانواده ها و فرزندپروزی با موئلفه های سبک زندگی ،مهارت های زندگی و فضا شناسی خانواده برگزار می کند.
چتر مشاوره روزهای یکشنبه ساعت 10 با موضوع آنچه والدین باید بداننددر فرهنگسرای رویش،روزهای دوشنبه ساعت 10 با موضوع خانواده پایدار در فرهنگسرای کارو تعاون ، روزهای سه شنبه ساعت 10  با موضوع بدانیم تا بمانیم در خانه فرهنگ ایرانسرا، روزهای چهارشنبه ساعت 14با موضوع تحکیم خانواده در خانه فرهنگ پرواز و آخرین چهارشنبه هرماه ساعت 11 با  موضوع کودک و خانواده درخانه فرهنگ شمشیری برگزار می شود.
شهروندان برای حضور در برنامه می توانند به مراکز فرهنگی هنری منطقه9 مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66688552تماس بگیرند.
    



نظر شما