پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۲۴۱۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 با ویژه برنامه های متنوع و خانوادگی با همراهی اتوبوس کتابگرد هدهد در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد .

اتوبوس کتابگرد هدهد به نمایشگاه کتاب می آیدبه گزارش  پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ؛مدیریت منطقه 21 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مجموعه برنامه کتابگرد هدهد در ایام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به ارائه خدمات فرهنگی هنری و آموزشی خواهد پرداخت.

 کتابگرد هدهد از مجموعه برنامه های یازدهمین فرهنگسرای کتاب میباشد و برنامه های تدوین شده با محوریت خانواده و کودک و نوجوان و با هدف ارتقاء سطح آشنایی و انس خانواده و فرزندان با کتاب و کتابخوانی بوده و بخش هایی شامل: مشاوره کتاب –مبادله کتاب – مکعب قصه گو- قصه های مادرانه – سپاه قلم (نویسندگان دهه 90 و 80 ) – خلاقیت – مسابقه –بازی و شادی – قرآن بخوان جایزه بگیر- نمایش عروسکی و داستانک را اجرا خواهد نمود.

شایان ذکر است ویژه برنامه عصرانه با کتاب نیز با برنامه های متنوع به صورت روزانه  در خدمت علاقه مندان خواهد بود.برنامه های در نظر گرفته شده در عصرانه با کتاب عبارتند از : معرفی نویسنده گان دهه 80 و 90 و بازخوانی کتابهای نشر یافته ایشان، چالش داستان کوتاه و بداهه نویسی داستانک ، تست گویندگی کودکان و نوجوانان برای تولید کتاب صوتی ، نمایش کودک ، مهمان فرهنگی و برنامه های هنری .

علاقه مندان به منظور بهره مندی از این مجموعه برنامه ها میتوانند از ساعت 10 تا 20 به ضلع شمالی نمایشگاه کتاب مراجعه و مهمان ویژه برنامه های کتابگرد هدهد باشند.همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 44534056 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط
نظر شما