يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۲۴۳۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
فیلم موقعیت مهدی با حضور بازیگر فیلم هادی حجازی فر ومنقد فیلم کوروش جاهد چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه در فرهنگسرای تهران برگزار می‌کند.
اکران فیلم موقعیت مهدی در فرهنگسرای تهران
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر،باشگاه فیلم دهکده درچهارمین نشست نقد و بررسی فیلم موقعیت مهدی را در سالن اجتماعات فرهنگسرای تهران اکران می‌کند. پس از اکران آتابای، که نخستین حضور هادی حجازی‌فر در مقامی به‌جز بازیگر و به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس در یک فیلم سینمایی بود، حالا با موقعیتِ مهدی طرف‌ایم که اولین فیلمِ حجازی‌فر در مقام کارگردان است.

فیلمی که فیلم‌نامه‌اش را نیز حجازی‌فر به همراهِ ابراهیم امینی ــ فیلم‌نامه‌نویسی که سابقهٔ همکاری در چند فیلمِ ابتدایی محمدحسین مهدویان را در کارنامه دارد ــ با هم نوشته‌اند. در موقعیت مهدی با روایتی اپیزودیک سروکار داریم. اپیزودهایی از مقاطعِ مختلف زندگی شهید مهدی باکری، از فرماندهان سپاه پاسداران در جنگ هشت‌سالهٔ ایران و عراق، از ازدواج تا شهید شدن..

کوروش جاهد مترجم، نویسنده و کارگردان، اخیراً سه کتاب در زمینه شناخت آثار سینمایی سال‌های اخیر منتشر کرده است و در آن به بررسی فیلم‌های سینمایی دوران پست‌مدرن و جنبه‌ها و شاخصه‌های فیلم‌های این برهه از تاریخ سینما پرداخته است.

 این برنامه چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه ساعت 30/17 در فرهنگسرای تهران به نشانی: بزرگراه حکیم غرب، میدان المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ نو برگزار می‌شود. تلفن جهت اطلاع از برنامه 44143778 – 44143777

نظر شما