پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۲۴۴۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
ویژه برنامه های متنوع و پر مخاطب کتابگرد هدهد از مجموعه برنامه های یازدهمین فرهنگسرای کتاب در نمایشگاه کتاب تهران با بیش از 200 هزار مخاطب کودک و نوجوان
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ویژه برنامه کتابگرد هدهد از سرس برنامه های یازدهمین فرهنگسرای کتاب در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که از 21 تا 31 اردیبهشت ماه جاری در محل مصلای تهران برگزار شد، با موفقیت به کار خود پایان داد.
این برنامه با بخش های گوناگون و متنوع خود میزبان بیش از 200 هزار مخاطب کودک و نوجوان و خانواده ها بود .
اتوبوس کتابگرد هدهد،نمایشگاه کتاب ،مبادله کتاب،مشاوره کتاب ، مسابقات ایران شناسی و اطلاعات عمومی ، بازی و نشاط(پرتاب حلقه کتاب و مار پله کتاب و اعصاب سنج ) ،قرآن بخوان جایزه بگیر، نقاشی کودک ، خلاقیت و برنامه های متنوع عصرانه با کتاب شامل : پویش داستانک (مسابقه داستان کوتاه نویسی ) ، خوانش داستان توسط مخاطبان ، اجرای سرود های کودک و نوجوان (اجرای سرود سلام فرمانده ) ، نمایش کودک ، مسابقات ویژه کودک ونوجوان ، شعرخوانی و.... از جمله برنامه های اجرا شده در این ایام بود.
شایان ذکر است در طول سال و به مناسبت های گوناگون اتوبوس کتابگرد هدهد میزبان کودکان و نوجوانان عزیز در مناطق مختلف تهران خواهد بود وبا جرای برنامه های تخصصی با محوریت کتاب و کتابخوانی به ترویج این فرهنگ خواهد پرداخت.
نظر شما