پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۲۴۴۸۸
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
فرهنگسرای رویش ویژه برنامه شهری در آسمان را به مناسبت سالروز فتح خرمشهر روز سه شنبه 3 خرداد ساعت 18 در بوستان کوکب برگزار می کند .
روایت راوی دست نوشته های کمیل در ویژه برنامه به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9، فرهنگسرای رویش  با مشارکت سرای محله سرآسیاب مهرآباد ،معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ، مدیریت حرم مطهر شهدای گمنام مهرآباد و ناحیه حمزه سید الشهدا (ع) با هدف افزایش آگاهی مخاطبین از حماسه آزادی خرمشهر، ارتقای روحیه مقاومت و وحدت و یکپارچگی در راستای مقابله با استکبار، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت ویژه برنامه شهری در آسمان را برگزار می کند
در این برنامه از حبیب الله فارسیان که در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر به درجه ی  جانبازی و ایثارگری نائل آمدند با حضور مسئولین منطقه ای و شهری تجلیل به عمل خواهد آمد و سردارداود احمدزاده، راوی دفاع مقدس، راهیان نور و مدیر وبلاگ دست نوشته های کمیل از خاطرات دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر روایت خواهند کرد.
سخنرانی ، اجرای گروه همخوانی ، نمایشگاه عکس سوم خرداد ،غبارروبی مزار شهدای گمنام و تجلیل از خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس از بخشهای دیگر این برنامه خواهد بود.
روز سوم خرداد 1361 يکي از بارزترين جلوه‌هاي نصرالهي و يکي از مهمترين و زيباترين روزهاي انقلاب اسلامي ايران مي‌باشد. در اين روز شهر مقاوم خيز خرمشهر که پس از 35 روز پايداري و مقاومت در 4 آبان 1359 به اشغال دشمن در آمده بود، پس از 578 روز (19 ماه) ، بار ديگر توسط رزمندگان اسلام فتح شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع و پل تخريب شده خرمشهر به اهتزاز در آمد.
شهروندان برای بهره بردن از این برنامه می توانند به بوستان کوکب واقع در مهرآباد جنوبی خیابان شهید گزل خو مراجعه کنند و  برای  کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66688552 تماس بگیرند.

نظر شما