پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۲۴۴۹۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
ویژه برنامه فرهنگسرای اندیشه به مناسبت سوم خردادماه:
فرهنگسرای اندیشه در سالروز آزادسازی خرمشهر، ویژه برنامه «شهری در آسمان» را همراه با رژه موتورسواران و اجرای گروه سرود در خیابان خرمشهر تهران برگزار می‌کند.
رژه موتورسواران و اجرای گروه سرود در خیابان خرمشهر تهرانبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و یادآور رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که اجازه ندادند وجبی از خاک پاک کشورمان به دست دشمن بعثی بیفتد. این روز بزرگ به عنوان روز «مقاومت، ایثار و پیروزی» نامگذاری شده و نمادی از مقاومت مردم ایران در برابر دشمن بدخواه است.
 
فرهنگسرای اندیشه به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر مراسم ویژه‌ای را در سطح شهر تهران برگزار کرده تا یاد و خاطره شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه‌دارد. این مراسم با عنوان «شهری در آسمان» اختصاص به رژه موتورسواران و اجرای سرود در خیابان خرمشهر دارد.

«شهری در آسمان» با مشارکت شهرداری منطقه ۷، ناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری شهید موحد دانش و بسیج مسجد الرضا(ع) برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش، رژه موتورسواران و اجرای سرود به مناسبت فرارسیدن سوم خردادماه به همت فرهنگسرای اندیشه روز سه‌شنبه سوم خردادماه از ساعت ۱۸ در خیابان خرمشهر برگزار می‌شود. هم‌چنین از ساعت ۲۱ مراسم تقدیر از خانواده معظم شهدا و جانباز عملیات بیت‌المقدس، علی محمد سرلک و فعالین گروه واکسیناسیون در مسجد الرضا(ع) واقع در خیابان خرمشهر، میدان نیلوفر برگزار خواهد شد.
نظر شما