شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۸
کد خبر: ۱۲۴۵۴۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
فرهنگسرای تهران به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از علی اختر دانش جانباز رزمنده در عملیات بیت‌المقدس تجلیل می‌شود .
 
تجلیل از رزمنده جانباز عملیات بیت‌المقدس در ویژه‌برنامه شهری در آسمان
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، آیین تجلیل از رزمنده جانباز علی اختر دانش در سالروز آزادسازی خرمشهر در ویژه‌برنامه شهری در اسمان در مجتمع فرهنگی اجتماعی امام علی (ع) برگزار می‌شود. 
علی اختر دانش در اردیبهشت‌ماه سال 61 برای مرحله دوم عملیات بیت‌المقدس به‌طور داوطلبانه به جبهه رفت. به گفته خودش حدود 11 روز در شلمچه بودم که مجدداً مجروح شدم. یک بار موج انفجار سبب نابینایی چشم‌چپم شد و پس‌ازآن مورد اصابت تیر قرار گرفتم که تیری دو زمانه بود و در دست چپم منفجر شد در زمان آزادسازی خرمشهر، برای رفتن به جبهه می‌بایست فرمی را که در آن هنگام در دفتر لانه جاسوسی بود، تکمیل می‌کردیم و در این فرم پرسیده بودند که سابقه حضور در جبهه رادارید؟ و در چه عملیاتی شرکت کردید؟ و... که اکثر جوانانی که مراجعه کرده بودند حتی یک‌بار هم به جبهه نرفته بودند و یک تیر هم شلیک نکرده بودند، اما به خاطر شوق حضور در جبهه به‌دروغ نوشته بودند که به جبهه رفته‌اند.
این گزارش افزود :  از بخشهای این برنامه اجرای  گروه سرود دانش امروزی ، روایتگری  دفاع مقدس ،   سخنرانی  فرماندهان  دوران آزادسازی خرمشهر و... خواهدبود.
 در این برنامه مهندس محمدی شهردار منطقه 22، معاون اجتماعی منطقه ، رئیس بنیاد شهید و شخصیت‌های علمی و نظامی شرکت خواهند کرد . 
ویژه‌برنامه آیین تجلیل امروزسه شنبه ساعت 17 در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی اجتماعی امام علی (ع) برگزار خواهد شد. 
علاقه‌مندان و خانواده‌های محترم جهت شرکت در این برنامه می‌توانند به آدرس ، شهرک راه‌آهن (گلستان)، بلوار گل‌ها، خ یاس ششم، خ طوبی مراجعِه  نمایند . و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44143777 تماس حاصل نمایند .
نظر شما