جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۵
کد خبر: ۱۲۴۵۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
ویژه برنامه «روایت فرمانده و مقاومت» به منظور گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور جمعی از فرماندهان، خانواده معظم شهدا و حماسه‌آفرینان دفاع مقدس روز چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت 16 در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در این برنامه با توجه به اهمیت و نقش سوم خرداد در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت «محمود ژولیده» رزمنده دفاع مقدس و «مصطفی باغبانی» رزمنده و جانباز 70درصد دوران دفاع مقدس به روایتگری و بیان خاطره از وقایع و رویدادهای سال‌های حماسه به عنوان یک رخداد مهم و جلوه‌ای از اقتدار ایران می پردازند.

همچنین تجلیل از خانواده معظم شهدای والامقام، پیشکسوتان و فرماندهان 8 سال دفاع مقدس از جمله«سیدکامران مشهدی»، «شاهرخ راد»، «مرتضی جمشیدزاده»، «مسعود محمدرضایی» و «مهدی جهانشاهی» از جمله بخش‌های درنظر گرفته شده این برنامه است.

ویژه برنامه «روایت فرمانده و مقاومت» با مشارکت بسیج شهرداری منطقه 6 و معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 6 در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

فتح خرمشهر یکی از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت المقدس در دوره جنگ ایران و عراق بود که پس از 576 روز اشغال توسط نیروهای ارتش عراق در سوم خرداد 1361 با رشادت و فداکاری رزمندگان اسلام از دشمن باز پس گرفته شد؛ رزمندگان اسلام پس از آزادی خرمشهر در اولین اقدام در مسجد جامع خرمشهر نماز شکر به جا آوردند.

علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88706868 تماس بگیرند.

نظر شما