جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۲
کد خبر: ۱۲۴۵۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
به میزبانی فرهنگسرای گلستان در نماز جمعه این هفته برگزار می شود
فرهنگ‌سرای منتظر این هفته به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان در کنار برپایی آیین پر فیض نماز جمعه میزبان شهروندان تهرانی است.
استقرار «فرهنگسرای منتظر » برای نمازگزاران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای منتظر با محوریت و مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در دانشگاه تهران و به میزبانی فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

برپایی ایستگاه های متنوع فرهنگی هنری همچون نقاشی کودک با موضوع حضرت زهرا (س)، ایستگاه بازی و سرگرمی، ایستگاه سلامت و تندرستی، ایستگاه مشاوره ای مطالعه موثر، ایستگاه مرد میدان، فال شهدا، ثبت نام رایگان کتابخانه های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، ایستگاه رادیو منتظر، ایستگاه هنر( خوشنویس،نقاشی و....)، ایستگاه معرفی دکتر طوبی کرمانی و دکتر شهیدی، نگاه گذر بسم ا... ،ایستگاه پرچین کتاب و.... از جمله فعالیت‌هایی است که در این روز  و در دو بخش ویژه خواهران و برادران در محوطه ‌باز دانشگاه تهران اجرا خواهد شد.

گفتنی است؛ فرهنگسرای گلستان روز جمعه ششم خردادماه در دانشگاه تهران میزبان نمازگزاران و حاضران در فرهنگ‌سرای منتظر است و قصد دارد با اجرای برنامه‌های مناسب فرهنگی هنری، زمینه بهره‌مندی هرچه بیشتر نمازگزاران و علاقمندان به اینگونه برنامه ها را فراهم کند.


نظر شما