دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۲۴۷۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) پنج محصول مجازی به عنوان "به آفتاب سلام کن" توسط فرهنگسرای اخلاق منتشر می‌شود.
 انتشار محصولات به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، یوسف بالو سرپرست مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهارده و رئیس فرهنگسرای خلاق، سالروز رحلت امام خمینی(ره) را فرصتی برای بازخوانی و مرور دانسته های عموم شهروندان در خصوص شخصیت و اندیشه های امام خمینی(ره) بر شمارد و افزود: اندیشه‌ها و دیدگاه های امام (ره) طیف متنوعی از معنویت و تهذیب نفس تا اندیشه های عمیق سیاسی و فلسفی را شامل می‌شود که ضرورت بازگشت به هویت اصیل اسلامی، ضرورت احیاء آموزه های اسلامی برای زندگی و حیات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و ضرورت کوشش برای استقلال و خودکفایی از آن جمله اند.
 به گفته وی، در سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، فرهنگسرای اخلاق پنج محصول مجازی موشن گرافی با عنوان "به آفتاب سلام کن" را با موضوعات ظلم ستیزی، احیای دینی، عدالت اجتماعی، وحدت مسلمانان و معنویت، تولید در فضای مجازی انتشار می‌دهد.
 بالو افزود: محصولات مجازی "به آفتاب سلام کن" در ایام ارتحال امام(ره) در شبکه نشر تمامی فرهنگسراهای مناطق ۲۲ گانه و همچنین در صفحه مجازی فرهنگسرای اخلاق به نشانی akhlagh.farhangsara@ بارگذاری و منتشر می شود. 
فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار شماره ۲۴ واقع است.
نظر شما