جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۷۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و سالروز ولادت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسط معاون فرهنگی این نهاد اعلام شد.
ویژه برنامه های کانون پرورش فکری در دهه کرامت اعلام شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محمود مروج معاون فرهنگی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان گفت: برنامه‌های متعددی را همزمان با سالروز ولادت امام مهربانی‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم که در مراکز کانون پرورش فکری سراسر کشور در حال برگزاری است.

خبرگزاری مهر افزود: وی با اشاره به این که موضوع امام‌شناسی و آشنایی با سیره زندگانی امامان معصوم (ع) از جمله مباحث مهمی است که باید نزد کودکان و نوجوانان ترویج و فرهنگ‌سازی شود، افزود: به همین‌منظور نمایشگاهی از آثار مرتبط با امام رضا (ع) در کانون برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی کانون گفت: از نویسندگان و شاعران حوزه کودک و نوجوان که آثاری با موضوع سیره و فرهنگ رضوی دارند دعوت خواهد شد تا در مراسمی از آنها تقدیر شده و به معرفی آثار خود بپردازند.

مروج گفت: نشست‌های ادبی دو پنجره کانون با موضوع امام رضا (ع) و با حضور نویسندگان و شاعران در مراکز کانون سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی همچنین از اکران نمایش، فیلم و پویانمایی درباره امام رضا (ع) در مراکز کانون سراسر کشور خبر داد.
نظر شما