يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۱
کد خبر: ۱۲۴۷۶۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 4 همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت امام رضا (ع) برنامه‌های مختلفی متناسب با این ایام در سطح منطقه برگزار می کند.
عناوین برنامه‌های مختلف به مناسب میلاد امام رضا(ع) اعلام شدبه گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر،جشن بزرگ "امام رئوف"این جشن به مناسبت میلاد ثامن الحجج علی بن موسی رضا (ع) با حضور خادمان حرم رضوی روز چهارشنبه 18 خردادماه ساعت 17 در فرهنگسرای اشراق  برگزار می‌شود.
اجرای گروه تواشیح، اجرای موسیقی سنتی، سخنرانی مذهبی با موضوع سبك و سیره زندگی امام رضا (ع)، نمایش مذهبی كودك، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی همراه با اهدا جوایز ویژه، ایستگاه‌های نقاشی و خلاقیت كودك بخش‌های مختلف این برنامه را تشكیل می‌دهد.
گفتنی است، همزمان  با سالروز ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت نمایشگاه نقاشی با عنوان «کیمیای رنگ» اثر کیمیا شهسواری و نمایشگاه «رویای آبی» به هنرمندی سمیه قشلاقی  تا 24 خردادماه  در نگارخانه نقش آفرینش برگزار می شود برگزار خواهد شد.
نمایشگاه نقاشی «روای آبی» به و همچنین جشن‌هایی با عنوان «محفل دوست» و «گوهر گیتی» روز شنبه 21 خردادماه از ساعت 18:30 تا 20 در خانه فرهنگ صدف برگزار می‌شود. 
همچنین ورکشاپ هنری با عنوان «کوی هنر» و با حضور اساتید کار و صنایع دستی در روز 19 و 18  خرداد ، ساعت 17 در ایستگاه مترو فرهنگسرا به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و روز صنایع دستی برگزار  خواهد شد
روز شنبه 21 خرداماه  همزمان با سالروز ولادت امام رضا  در دو جشن «شمس الشموس»  و «گوهر گیتی» با هدف ترویج سیره آن امام همام در خانه فرهنگ حکیمیه از ساعت 18 تا 20  و خانه فرهنگ صدف  18:30 تا 20برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77323777 تماس بگیرند و یا به نشانی تهران ، تهران پارس فلکه دوم، انتهای خیابان جشنواره، خیابان جعفر پناه مراجعه کنید.

نظر شما