شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۷
کد خبر: ۱۲۴۷۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، فراخوان جشنواره سراسری تئاتر مقاومت را منتشر کرد.
فراخوان هجدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت منتشر شد
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، با نگاهی به تلاش‌ها، رویکردها و آموزه‌های هفده دوره گذشته، تلاش دارد در فرآیندی اندیشه‌ورزانه و با تمرکز بر تولید همراه با فراگیری و ارتباطی دو سویه میان هنرمندان و مردم در گستره ایران و کشورهای اسلامی گامی تازه در هویت‌یابی و کارایی گفتمانی، جریانی و کنش ساز فرهنگی، هنری و اجتماعی تولیدات در جشنواره تئاتر مقاومت بر دارد. 

در این دوره از جشنواره دو بخش تازه تئاتر ملل با تمرکز بر کشورهای اسلامی و پیاده روی عظیم اربعین حسینی و تله تئاتر افزوده شده است و تمامی بخش‌های جشنواره بر مبنای تولید آثار جدید پذیرای هنرمندان است. همچنین در این دوره بخش نمایشنامه‌نویسی پذیرای نویسندگان دیگر ملل در چهارچوب مضوعی جشنواره است. دیگر بخش‌های جشنواره نیز شامل صحنه ای، خیابانی و محیطی، رادیو تئاتر، نمایشنامه نویسی می‌باشد. 

هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری سیدوحید فخر موسوی در بازه زمانی شهریور لغایت آذر ۱۴۰۱ و در گستره ایران و کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

برای دریافت فایل فراخوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
نظر شما