شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۹
کد خبر: ۱۲۴۸۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
«رادیو گفت و گو» با مشارکت «فرهنگسرای رسانه» در کاری مشترک و در جهت تحقق مولفه های مهم شعار سال، ویژه برنامه عصرانه مطبوعات را به روی آنتن می برد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، «رادیو گفت و گو» با مشارکت «فرهنگسرای رسانه» در جهت تحقق مولفه های مهم شعار سال، ویژه برنامه عصرانه مطبوعات را به روی آنتن می برد.

سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی» هر چند وجوه اقتصادی بیشتری را در خود نمایان می کند اما وجه دیده نشده، کارکرد رسانه در تحقق شعار سال است.
کارکرد رسانه در دنیای مدرن متفاوت شده و در حقیقت رسانه ها می تواند بازوان تحرک در اقتصاد و سیاست و در تمام امورات کشور باشند.

تاکید بر شعار سال در عصرانه مطبوعات
از این رو «رادیو گفت و گو» در اقدامی مهم و رسانه ای و با مشارکت «فرهنگسرای رسانه» برنامه «عصرانه مطبوعات» را برای تحقق مولفه های شعار سال و نحوه مطالبه گری رسانه های گروهی و مطبوعات برای این مهم تدارک دیده است.

این برنامه با حضور «مصطفی آجرلو» پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه و «مرادعلی امینوند» کارشناس رسانه و مدیر مسئول پایگاه خبری تهرانوند و همچنین با حضور «رضا الفت نسب» عضو هئیت مذیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی زوایایی را باز می کند که کمتر مورد توجه بوده است.

زمان پخش برنامه عصرانه مطبوعات
برنامه «عصرانه مطبوعات» روز یکشنبه ۲۲ خرداد به صورت زنده از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۸:۴۵ بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۳.۵ مگاهرتز و همینطور از طریق نرم افزار کاربردی ایرانصدا پخش می شود.

این برنامه با مشارکت «فرهنگسرای رسانه» و با تهیه کنندگی «سیده فاطمه علیقلی شعار»، با اجرای «حسین بهزادی فر»، نویسندگی «فتح الله پرتو» و با هماهنگی «عاطفه علیپور» به صورت زنده از رادیو گفت وگو پخش می شود.

عصرانه مطبوعات؛ از جنس مطالبه گری رسانه برای تحقق شعار سال

انتهای پیام/
نظر شما