جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۹۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
کتایون نجفی‌زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان در نوزدهمین دوره جشن نفس با سعید گل‌اندامی مدیریت فرهنگی هنری مترو تهران دیدار کرد و از اقدامات و همکاری‌های فرهنگسرای مترو، تقدیر و تشکر به عمل آورد.
تقدیر از فعالیت های مدیریت فرهنگی هنری مترو
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر؛   در این نشست که بر ظرفیت انجمن و فرهنگسرای مترو در فرهنگ‌سازی اهدای عضو تاکید شد، گل اندامی گفت: ما در فرهنگ سرا تلاش کردیم تا با استفاده از ظرفیت ها وامکانات موجود و همچنین تلاش برای هماهنگی و دریافت مشارکت بیشتر با سایر نهادها گامی رو به جلو برداریم.
نجفی زاده در ادامه در مورد ضرورت اشاعه فرهنگ اهدا عضو، بیان کرد: همین بس که در حال حاضر ۳۵ هزار نفر در کشور در لیست انتظار پیوند عضو قرار دارند و روزانه ۸ تا ۱۰ نفر از این افراد، به دلیل نرسیدن عضو پیوندی، جان خود را از دست می‌هند.
او افزود: انجمن با هدف ارتقای آمار اهدای عضو در نهادینه سازی این فرهنگ نوپا در ایران تلاش دارد و در پی روزی است که هیچ فرد مرگ مغزی، اعضای ارزشمند خود را با خود به زیر خاک نبرد.
در پایان ضمن اهدا تقدیرنامه و قدردانی از عوامل دست اندرکار در مشارکت های این مجموعه، جلسه هم اندیشی برای برنامه های پیش رو نیز برگزار شد.
از اهم فعالیت ها و مشارکت مدیریت فرهنگی هنری مترو با انجمن اهدای عضو ایرانیان می توان به برپایی غرفه‌ ذیل برنامه های فرهنگی هنری در ایستگاه‌های مترو، استفاده از ظرفیت مترو گالری ها و نگاه گذرها در ایستگاههای منتخب مترو نام برد.
علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه های آتی مشترک با انجمن و سایر برنامه های فرهنگی هنری فرهنگسرای مترو، می توانند با آدرس های ذیل با فرهنگسرای مترو در ارتباط باشند:
 سایت فرهنگسرا     www.merto.farhangsara.ir
 آدرس اینستاگرام@farhangsarametro 
شماره تماس:  96652605
نظر شما