جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۲
کد خبر: ۱۲۵۰۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
نخستين جشنواره فرهنگی هنری مهاجر که به معرفی شخصیت دکتر مصطفی چمران می پردازد در قالب فعالیتهای فرهنگی و هنری برگزار می شود.
نخستين جشنواره فرهنگي هنري  مهاجر برگزارمی شود
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر،مدير فرهنگي و هنري منطقه ١٢ تهران گفت : نخستين جشنواره فرهنگي ' هنري مهاجر در تهران با رونمايي از پوستر جشنواره همزمان با سالگرد شهادت دكتر مصطفي چمران از اول تیر ماه آغاز گردید و تا 13 دی ماه مصادف با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد . 

سید احمد موسوي ادامه داد :رويكرد این جشنواره معرفي و دریافت آثار فرهنگی و هنری مربوط به شهيد دكتر مصطفي چمران است ، وی افزود : محورهاي جشنواره شامل ' داستان كوتاه ' پوستر ' و محصولات فرهنگي است كه برپايي كارگاه هاي هنري و محتوايي هم از ديگر برنامه هاي جنبي اين جشنواره  است  .
 در آيين رونمايي از پوستر جشنواره مهندس چمران رئیس شورای شهر ، زاكاني شهردار تهران ، دکتر باقری ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری ، تعدادی اعضاء شورای شهر و مدیران بخش فرهنگي هم شركت داشتند.
 اين نخستين جشنواره در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که به معرفی شخصیت دکتر مصطفی چمران در غالب فعالیتهای فرهنگی و هنری برگزار می شود .  
 علاقمندان مي توانند براي اطلاع از نحوه ارسال آثار به جشنواره ' با دبيرخانه مستقر در خانه موزه شهيد چمران با شماره تلفن ٠٢١٥٥٦٣٤١٥٨ تماس بگيرند و آثار تصويري خود را به شماره ٠٩٩٦١٥٢٠٦٤٦ ارسال و واتساپ كنند .

نظر شما