شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۱
کد خبر: ۱۲۵۱۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
همزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) جشن ازدواج 3 زوج جوان به همت رادیو تهران با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 3 تهران و فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
برپایی جشن ازدواج ساده برای 3 زوج جوان در مناسبتی آسمانیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این جشن بزرگ که «مهر علی و زهرا» نام دارد ، مراسم ازدواج 3 زوج جوان به مناسبت بزرگداشت سالروز ازدواج آسمانی حضرت امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.
از این روی نهادهای فرهنگی مسئولیت مهمی در این راستا دارند. به همین منظور، مراسمی به همت رادیو تهران با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 3 تهران و فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
گفتنی است ، ترویج فرهنگ ازدواج آسان و فراهم کردن شرایط برای برپایی جشن ساده ازدواج، یکی از مهم‌ترین آموزه‌ها در دین اسلام و توصیه‌ای مهم در بیانات مقام معظم رهبری است که در راستای تشکیل بنیان خانواده سفارش شده است.

براساس این گزارش به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، جمعه 10 تیرماه مصادف با اولین روز از ماه ذی‌الحجه و سالروز ازدواج آسمانی امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

نظر شما