شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۷
کد خبر: ۱۲۵۲۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
فرهنگسرای امید برای دومین بار پذیرای نمازگزاران جمعه شد:
فرهنگسرای امید همزمان با سالگرد ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) در نماز جمعه این هفته تهران، میزبان نمازگزاران بود و با برپایی چندین غرفه به آنان خدمات‌رسانی فرهنگی کرد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای امید ،همزمان با برپایی نماز پرفضلیت جمعه در شهر تهران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برپایی مجموعه غرفه‌های «فرهنگسرای منتظر» از نمازگزاران و مردم متدین شهر تهران پذیرایی کرد. در این غرفه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و دینی به رده‌های سنی مختلف ارائه شد.
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 و فرهنگسرای امید برای دومین بار میزبان برگزاری «فرهنگسرای منتظر» شد و این ویژه برنامه را به مناسبت نماز جمعه در مصلی تهران برگزار کرد.
در این فرهنگسرا غرفه‌های متعددی برپا شده بود که در آن ویژه برنامه‌هایی ویژه رده‌های مختلف سنی برپا شد. در یکی از این غرفه‌ها برنامه‌هایی ویژه کودکان اجرا شد که از آن جمله می‌توان به نقاشی،‌ رنگ‌آمیزی، گریم، بازی‌های ورزشی میدانی، بازی‌های رومیزی و ... اشاره کرد.
هم‌چنین گزارشی از فعالیت‌‌های جهادی منطقه در قالب یک استند در معرض دید مخاطبان قرار گرفت و پایگاه نذر و اهدای کتاب نیز پذیرای خیرینی بود که می‌خواستند کتاب‌های خود را جهت استفاده در مناطق محروم اهدا کنند.
«رادیو منتظر» دیگر غرفه‌ای بود که در فرهنگسرای منتظر برپا و به مناسبت سالروز ازدواج امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها به پخش محتواهایی به این مناسبت پرداخت.
در خلال برگزاری نماز جمعه و همزمان با برپایی فرهنگسرای منتظر، فرهنگسرای امید نمایشگاه کتاب نیز برگزار کرده و تعدادی از کتاب‌های منتخب و پیشنهادشده از سوی مقام معظم رهبری را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داد. هم‌چنین در غرفه‌ای دیگر، علاقه‌مندان برای عضویت در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری ثبت نام می کردند.
همزمان با سالروز ازدواج امام علی و حضرت زهرا دکوری به همین مناسبت در فرهنگسرای منتظر تدارک دیده شد که نمازگزاران جمعه در کنار این دکور عکس یادگاری می گرفتند.
در خلال برپایی فرهنگسرای منتظر گروه سرود دانش‌آموزی اجرا داشته و ویژه برنامه «قرآن بخوانید، هدیه بگیرید» نیز برگزارشد.
از جمله دیگر برنامه‌های فرهنگسرای منتظر  به غرفه «من حجاب را دوست دارم»، «ازدواج آسان»، «ارائه احادیث مرتبط با فضیلت ازدواج»، «مشاوره خانواده»، «نگاه گذر روز خانواده»، «ایستگاه سلامت» و .... اشاره کرد.
انتهای پیام/
نظر شما