شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۲۵۲۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
فرهنگسرای کار و تعاون به منظور بهبود اخلاق و فرهنگ شهروندی در موضوعات احسان و اکرام، امید به آینده، مشارکت، شادابی و نشاط اجتماعی پویش مردمی «صاحبخانه ی بهشتی» را برگزار می کند.
پویش مردمی معرفی و تجلیل از صاحب خانه ی بهشتی برگزار می شود.به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این روزها ویروس تحریم، احتکار و گران فروشی دست در دست هم داده‌اند تا روزگار را برکام مردم کشورمان تلخ کنند، بازار مسکن نیز در سخت‌ترین وضعیت خودش قرار گرفته است.
 وضعیت پیچیده اقتصادی کشور، واحد‌های خالی بی شماری که از آن‌ها استفاده نمی‌شود و اجاره هم داده نمی‌شوند، کم رغبت شدن انبوه سازان به ساخت واحد‌های جدید، کمبود مسکن و غیره همگی دست به دست هم داده و یک جهش سرسام آور در قیمت‌های مسکن را پدید آورده‌اند.
از همین روی فرهنگسرای کار و تعاون به منظور بهبود اخلاق و فرهنگ شهروندی در موضوعات احسان و اکرام، امید به آینده، مشارکت، شادابی و نشاط اجتماعی پویش مردمی #صاحب¬خانه¬ ی_ بهشتی را برگزار می کند.
بیاییم مهرورزیدن و مهربانی‌ها را بیشتر کنیم؛ هرکس به ‌اندازه‌ای که می‌تواند و از دستش ساخته است نگاه مهربان‌تری به زیردستان داشته باشد.بالارفتن اجاره‌خانه‌ها خیلی‌ها را درمانده و سردرگم کرده است. با اندکی مهربانی و از خودگذشتگی می‌توان به وقت نیاز ایثار کرد.

بر اساس این گزارش به نقل از روابط عمومی این فرهنگسرا ؛ در این پویش از شهروندان درخواست می شود «صاحب خانه های بهشتی» را به ما معرفی کنند صاحب خانه هایی که هوای مستاجران خود را دارند و قراردادهای خود را بدون اضافه کردن مبالغ سنگین تمدید کرده اند. صاحب خانه‌هایی که فقط پول برایشان مهم نیست و...
گفتنی است ،مخاطبان این پویش فرهنگی اجتماعی می توانند تا ۲۲شهریور ماه اسامی صاحب خانه های منصف را به انضمام نام و نام خانوادگی مالک، تلفن تماس، میزان اجاره سال ۱۴۰۰, میزان اجاره سال ۱۴۰۱ و یا تصاویر قرارداد اجاره خود از طریق واتساب به شماره 09123005061 ارسال و یا ضمن اشتراک پوستر #صاحب-خانه-ی-بهشتی در صفحه مجازی خود و معرفی صاحب خانه منصف با تگ صفحه فرهنگسرا به آدرسfarhangsara_kar @ در این پویش شرکت کنند.

لازم به ذکر است؛ اطلاعات ارسال شده مخاطبان به صورت محرمانه نزد این مجموعه باقی خواهد ماند و پس از بررسی، از صاحب خانه های بهشتی تقدیر به عمل خواهد آمد. شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66029060 تماس بگیرند.


نظر شما