شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۱
کد خبر: ۱۲۵۳۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
بوستان نرگس منطقه 21 میزبان ویژه برنامه تابستانی بازیهای بومی و ورزشی
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 با ویزه برنامه های بابازی در بوستان نرگس تهرانسر میزبان شهرواندان و خانواده هااست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 در اولین هفته ویژه برنامه تابستانی بازیهای بومی و ورزشی با عنوان بابازی در بوستان نرگس تهرانسر پذیرای شهروندان است.

 این برنامه از 15 لغایت 17 تیرماه و از ساعت 17 تا 20 در خدمت علاقه مندان و خانواده ها خواهد بود.در این مجموعه جشنواره خانواده ها به صورت جمعی و با حضور پدر خانواده در بخش مسابقات و بازی ها ثبت نام و شرکت مینمایند . 

شیوه نامه و نحوه برگزاری بازیها و مسابقات و امتیاز دهی نیز به صورت بروشورهای آموزشی در اختیار تیم های خانوادگی قرار گرفته و دست اندرکاران برنامه در تمام مراحل تیم ها را راهنمایی و همراهی می نمایند. این مجموعه جشنواره دارای بخش های متنوعی از جمله  : ورزش باستانی ،بازیهای بومی محلی ،طناب کشی، تیراندازی با تفنگ بادی فتیر اندازی با کمان، بازیهای فکری،رادیو جشنواره ،نمایشگاه کتاب ، مشاوره خانواده  است.

علاقه مندان جهت حضور در این رقابت های تفریحی و ورزشی میتوانند در تاریخ های فوق به بوستان نرگس به نشانی : تهرانسر-بلوار اصلی، میدان کمال الملک  مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44534056 تماس حاصل نمایند.

نظر شما