پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۲۵۳۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
بیماریهای خود را با عنبیه شناسی تشخیص دهید
همایش عنبیه شناسی با حضور حکیم زاره و به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 برگزار میشود.
همایش عنبیه شناسی با حضور حکیم زارعبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ،مدیریت فرهنگی هنری منطقه21 با مشارکت دانشگاه علمی کاربردی کوشا اقدام به برگزاری همایش عنبیه شناسی با حضور حکیم زارع نموده است.این برنامه در تاریخ چهارشنبه 22 تیرماه و از ساعت 17 تا 19 در محل دانشگاه کوشا برگزار میشود.
اگر فرد از نزدیک به چشمان خود در یک آینه نگاه کند، متوجه می شود که عنبیه ها نیز مانند اثر انگشت، اثر زبان و صورت، مختلف بوده و هیچ کدام دقیقاً شبیه دیگری نیستند. در واقع طب سنتی، دقیقا از عضو هایی از بدن که شبیه یکدیگر نیستند، با عنوان علوم مختلفی نظیر عنبیه شناسی، چهره شناسی، زبان شناسی و ... اقدام به درمان بیماران کرده است. Iridology مبتنی بر مطالعه علمی قسمت رنگی چشم است. عنبیه همچون یک نقشه پر از اسرار است. علم ایریدولوژی بر اساس قیاس یکی از پیچیده ترین ساختارهای بافتی بدن است. با علامت گذاری بر روی نقشه مخصوص عنبیه شناسی می توان پی به شرایط فیزیولوژیکی بیمار، خطرات سلامتی روانی، چالش ها و یا نقاط قوت ارگان های مختلف و خصوصیات شخصیتی برد. پزشک عنبیه شناس از طریق عنبیه شناسی، می تواند با ارزیابی سیستم های مختلف بدن، از شرایط گذشته، حال و شرایط بالقوه سلامت آینده خود، آگاهی کسب کند. همچنین می تواند تمایلات ارثی شخصی که توسط تجمع سمی در قسمتهای مختلف بدن، ایجاد می شود را بیان کند.
علاقه مندان به منظور شرکت در این همایش رایگان میتوانند به نشانی : کیلومتر 4 جاده مخصوص کرج، سه راه شیشه مینا، جنب شهرک فرهنگیان، مرکز آموزش عالی علمی کاربردی بین المللی صنعتی کوشا مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44531777 (خانه فرهنگ نوردانش) تماس حاصل نمایند.

نظر شما