جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۰
کد خبر: ۱۲۵۴۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
جشنواره فرهنگی هنری "حریر ماهتاب" با محوریت موضوع حیا و آثار فردی و اجتماعی آن برگزار می شود

فرهنگسرای سرو فراخوان جشنواره «حریر ماهتاب» منتشر کرد/ رویدادی هنری با محوریت حیا و آثار فردی و اجتماعی آنبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای سرو ؛ فرهنگسرای سرو با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی منطقه 6، به مناسبت هفته عفاف و حجاب جشنواره فرهنگی هنری با عنوان "حریر ماهتاب" در گروه سنی نوجوان و جوان با موضوع عفاف و حجاب از 21 تیرماه لغایت 24 مردادماه برگزار می کند.

رویا فتحی مدیر فرهنگی هنری منطقه 6 و رئیس فرهنگسرای سرو گفت : این جشنواره با رویکرد ومحورهای حیا، آثار فردی و اجتماعی آن، حیا و ارزش های فردی، حیا و عفاف و تقویت بنیان خانواده، حجاب برتر، نقش عفاف و حجاب در بیداری اسلامی، عفاف، حجاب و زندگی فردی و اجتماعی و امنیت فردی و اجتماعی برگزار می شود.

وی گفت:بخش های جشنواره بخش تجسمی شامل نقاشی، عکس، فیلم کوتاه در ساختارهای فرمت mp3 (حداکثر 3 دقیقه)- طراحی انواع چادر و مقنعه و بخش ادبی شامل مقاله(حداکثر 500 کلمه)، متن ادبی(حداکثر 10 سطر)، شعر، داستانک، دل نوشته، خاطره نویسی-داستان کوتاه(حداکثر 3 دقیقه) می باشد.

زمان برگزاری این جشنواره 21تیرماه لغایت 24 مردادماه 1401 بوده و اختتامیه 31 مردادماه می باشد.

نحوه ارسال اثر:

علاقه مندان جهت ارسال اثر به آدرس فرهنگسرای سرو واقع درخیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی یکم(انتهای ساعی دوم) و یا میدان فلسطین،خیابان طالقانی،خیابان سرپرست، آموزش و پرورش منطقه 6، واحد بسیج دانش آموزی و فرهنگیان مراجعه کنند و یا به شماره واتساپ 09308469744 تماس حاصل فرمایند.

در تمامی شیوه های عنوان شده جهت ارسال اثر می بایست مشخصات کامل و با ذکر نام و نام خانوادگی وتلفن همراه صاحب اثر و یک قطعه عکس ارسال شود

شرکت‌کننده درجشنواره به عنوان مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر از عهده برگزار کننده خارج است و حق استفاده از آثارپذیرفته شده با ذکر نام خالق اثر در اختیار دبیرخانه جشنواره خواهد بود.

داوران جشنواره:

- شهرام کرمی(فیلم)

-مرجان پوراسماعیل(هنرهای تجسمی)

- فرزانه قلعه قوند(بخش ادبی)

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای جشنواره به نشانی https://th6-tehran.medu.ir مراجعه نمایند و یا با شماره 02188977725 دبیرخانه جشنواره تماس حاصل فرمایند.

نظر شما