پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۲۵۴۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید غدیر، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ جشن بزرگ «بر منظر عشق» را طی ۵ شب در بوستان خیام برگزار میکند.
برگزاری ۵ شب جشن بزرگ «بر منظر عشق» در بوستان خیامبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای امید، همزمان با دهه ولایت و فرارسیدن عید بزرگ شیعیان، عید غدیر جشن بزرگ «بر منظر عشق» به همت کانون خدمت رضوی منطقه ۱۳ برگزار می‌شود.
این مراسم به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ و با مشارکت ناحیه یک شهرداری منطقه ۱۳، حوزه مقاومت بسیج ۱۹۲ حافظین و کانون خدمت رضوی برگزار می‌شود.
در این جشن بزرگ که در بوستان خیام منطقه ۱۳ برگزار می‌شود، مراسمات شاد و مفرحی همچون نمایش، اجرای گروه سرود دانش آموزی، مسابقه، اجرای گروه تواشیح و ... تدارک دیده شده است.
همچنین در خلال این جشن، ایستگاه‌های کودک، بازی و سرگرمی، ارائه محصولات هنری، کارآفرینی بانوان، زیارت مجازی، مشاوره و ایستگاه صلواتی برپا می‌شود که آماده خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز هستند.
براساس این گزارش این جشن‌ها از امشب چهارشنبه ۲۲ تیرماه آغاز شده و تا ۲۶ تیرماه در شب عید غدیر ادامه خواهد داشت. ساعت برگزاری این جلسات از ۱۷ الی ۲۰ بوده و محل برگزاری آن بوستان خیام است. از عموم شهروندان دعوت می‌شود تا در این مراسم نورانی شرکت کنند.
انتهای پیام/
نظر شما