شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۵۴۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
دوره تربیت مربی زبان­ انگلیسی بزرگ‌سال ( TTC) با هدف آموزش و به‌کارگیری نیروهای متخصص و توانمند از 21 تیرماه در خانه فرهنگ حر آغاز شده است.
شروع کلاس‌های دوره تربیت مربی زبان ­انگلیسی بزرگ‌سال ( TTC)
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مؤسسه آموزش شهر، جهت تکمیل کادر آموزشی خود و ارتقاء دانش و مهارت مربیان زبان انگلیسی اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی زبان انگلیسی ( TTC) کرده است، تا استادانی کاملاً مجرب و آشنا با تکنیک­های تدریس زبان انگلیسی را پرورش دهد.

دوره‌های تربیت مدرس برای افرادی که علاوه بر دانش کافی از زبان انگلیسی, علاقه‌مند به تدریس هستند کاربردی و الزامی است. از این ­رو داوطلبینی که از سطح زبان انگلیسی مناسبی برخوردارند، می­توانند با گذراندن دوره­ های تربیت مدرس  ( TTC) در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه برسند و به‌عنوان مدرس آماده حضور در کلاس شوند.

زبان ­آموزان در دوره ­های تربیت مربی زبان ­انگلیسی بزرگ‌سال مؤسسه آموزش­ شهر، ترکیبی از تکنیک­ها همانند: تکنیک­های رفتاری، آموزشی و عملی، آموزش مهارت­های مختلف زبان، چگونگی برنامه ریزی درسی، مدیریت کلاس و شیوه­های تدریس را  تحت نظر استادان مجرب و کارآزموده فرا می‌گیرند.

در این دوره از دانش و تجربیات استادانی چون دکتر رامین وهابیان از مترجم، مدیر آموزشی دوره های آیلت، تافل و... همچنین از مدرسان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) است و سهیلا بلغانی، مترجم و مدرس دوره‌های مکالمه زبان انگلیسی، عضو هیئت علمی زبان انگلیسی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدرس کلاس‌های تافل جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است؛ شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره­ های زبان­ انگلیسی بزرگ‌سال ( TTC)  و کسب نمره قبولی A یا B و احراز صلاحیت از سوی مدرسان و کارشناسان وارد سامانه آموزش شهر شده و امکان تدریس در فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ شهر تهران را خواهند داشت.

گفتنی است دپارتمان زبان انگلیسی مؤ سسه آموزش شهر خدمات گوناگونی از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی در سنین مختلف، تعیین سطح زبان انگلیسی به صورت آنلاین، سامان‌دهی دوره آموزشی زبان در تمامی مراکز فرهنگی زیر مجموعه سازمان فرهنگی هنری را به شهروندان تهرانی ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های تربیت مربی زبان انگلیسی بزرگ‌سال ( TTC)، می­توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه cityedu.ir   مراجعه و یا با شماره 96657500 داخلی 3 واحد دپارتمان زبان‌انگلیسی تماس بگیرند.

مؤ سسه آموزش شهر در خیابان سهروردی شمالی، کوچه تقوی، پلاک ۲۵ واقع است.

نظر شما