جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۹
کد خبر: ۱۲۵۴۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
بیست و دومین اجرا از ویژه برنامه «دورهمی کتاب» به معرفی و بررسی کتاب «تربیت به کمک نمایش و تئاتر در خانه و مراکز آموزشی و تربیتی» نوشته حسن دولت آبادی از انتشارات سوره مهر می‌پردازد.
علاقه‌مندان به کتاب برای یک اثر تربیتی گردهم می‌آیند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای اندیشه در راستای توجه ویژه به موضوع کتاب و کتابخوانی، ویژه‌برنامه «دورهمی کتاب» را تدارک دیده است تا جدیدترین کتاب‌های بازار نشر در حوزه‌های مختلف اعم از داستان کوتاه، رمان، روانشناسی، آموزشی و … معرفی و بررسی شده و به این واسطه علاقه‌مندان به ادبیات و قلم بتوانند به تبادل بیشتر اطلاعات در این زمینه بپردازند.

این‌ویژه برنامه به صورت منظم و هفتگی با حضور اهالی قلم در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود و بیست و دومین اجرا از آن اختصاص به معرفی و بررسی کتاب «تربیت به کمک نمایش و تئاتر در خانه و مراکز آموزشی و تربیتی» دارد. این اثر تحقیقی پژوهشی توسط حسن دولت‌آبادی نوشته شده و توسط انتشارات سوره مهر چاپ و روانه بازار نشر شده است.

کتاب «تربیت به کمک نمایش و تئاتر در خانه و مراکز آموزشی و تربیتی» راهکارهایی را به والدین ارائه می‌دهد تا فرزندشان را به کمک بازی‌درمانی و نمایش‌درمانی تربیت کنند. هدف این کتاب آن است که ضمن پرداختن به برخی نیازهای والدین و فرزندان چگونگی بهره‌گیری از امکان بسیار مهمی چون نمایش را برای تربیت فرزندان بررسی کند.

در این اثر از خواننده در مقام پدر یا مادر، خواسته شده به جای آنکه فقط از کلام استفاده کند، از داستان، نمایش، بازی‌های آموزشی و تدابیر متنوع دیگر برای تربیت فرزند خود بهره گیرد.

ویژه برنامه «دورهمی کتاب» با حضور جمعی از علاقه‌مندان به عرصه قلم و اندیشه روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
نظر شما