جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۹
کد خبر: ۱۲۵۵۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
برنامه «گنجینه کتاب» با معرفی کتاب «عشق مراقبت می خواهد» اثری از نجمه سادات مشهدی روز چهارشنبه 29 تیر 1401 ساعت 10 در کتابخانه خانواده برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ شناخت ظرایف روان شناسانه زن و مرد، تعریف رفتارهای خردمندانه براساس آن؛ موضوع کتاب «عشق مراقبت می خواهد»  از نجمه سادات مشهدی است که خود سال‌ها تجربۀ مشاوره را دارد و سعی کرده چکیدۀ این تجارب را با تلفیق با مطالب علمی در اختیار عموم قرار دهد.
این کتاب دارای سه بخش تامین نیازهای عاطفی و احساسی مرد، تامین نیازهای جسمی و مادی مرد و تامین نیازهای معنوی مرد است و سعی شده مطالب کاربردی و روشن گفته شود    .
در بخشی از این کتاب می خوانیم؛ زن و مرد از نظر سرشت انسانی مساوی هستند، اما وجود برخی تفاوت‌ها میان زن و مرد آشکار و روشن است، روانشناسی جدید این امر را تأیید می‌کند، تجربیات روزمره نیز تردید در این حقیقت باقی نمی‌گذارد، بسیاری از دانشمندان و روانشناسان فهرست‌هایی از این تفاوت‌ها را ارائه داده‌اند، پروفسور ریک (روانشناس آمریکایی) در جمله‌ای کوتاه، موضوع را به این‎صورت خلاصه می‌کندکه دنیای زن با دنیای مرد، به کلی متفاوت است.
کتاب «عشق مراقبت می خواهد» در سال 1399توسط انتشارات شرکت چاپ و نشر بین‌الملل به چاپ رسید و در قالب برنامه «گنجینه کتاب» در یازدهمین نشست "خانواده با کتاب" معرفی می شود.
کتابخانه فرهنگسرای خانواده(زنده یاد دکتر مهری سویزی) در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق واقع است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88706869 تماس بگیرند.
نظر شما