جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۴
کد خبر: ۱۲۵۵۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
فرهنگسرای امید برنامه‌های متنوعی را ویژه خانواده‌ها در جشن 10 کیلومتری عید غدیر تدارک دیده بود؛ از بازی‌های گروهی تا توزیع غذا و اطعام
پذیرایی ویژه فرهنگسرای امید از مهمانان «جشن ولایت» در مهمانی بزرگ عید غدیر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،مهمانی 10 کیلومتری عید غدیر با استقبال چشمگیر مردم شهر تهران از چهارراه ولیعصر (عج) تا پارک وی برگزار شد و جمع زیادی از خانواده‌های متدین تهرانی در این جشن باشکوه شرکت کردند. 
فرهنگسرای امید به منظور برپایی محفل شادی غدیری و شریک شدن در شادی اهل بیت علیهم السلام، روز گذشته غرفه‌ خود را در میدان فاطمی، روبه‌روی خبرگزاری ایرنا مستقر کرد و به ارائه خدمات متنوع به شرکت‌کنندگان در این مراسم جشن پرداخت. 
در این ایستگاه، خدمات متنوعی نظیر بازی‌ها و سرگرمی‌های گروهی طراحی شده بود تا ضمن ایجاد فضای جشن و شادی برای شهروندان، آنان بتوانند دقایقی از این عید بزرگ را در کنار خانواده‌هایشان جشن بگیرند. 
اهدای «هدیه اسباب بازی» به کودکان و نوجوانان، برپایی میز بازی‌های گروهی و جانمایی استیج از جمله مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی هنری بود که در غرفه فرهنگسرای امید در مهمانی 10 کیلومتری عید غدیر تدارک دیده شده بود. 
هم‌چنین جمعی از هیئات مردمی و گروه‌های جهادی منطقه 13 با برپاکردن ایستگاه‌هایی در مسیر این جشن 10 کیلومتری به شهروندان تهرانی خدمات ارائه کردند. اجرای سرود توسط گروه‌های دانش‌آموزی، برپایی نمایشگاه «منهاج» برگرفته از بیانات امیرالمؤمنین درباره شیوه حکومت‌داری، توزیع غذا و اطعام از جمله برنامه‌هایی بود که توسط گروه‌های مردمی برپا شد. 
براساس این گزارش‌، مهمانی 10 کیلومتری عید غدیر فرصت بسیار خوبی بود تا خانواده‌ها بتوانند یک روز شاد و مفرح را همزمان با این عید بزرگ شیعیان جشن بگیرند. نهادهای فرهنگی هنری به ویژه فرهنگسرای امید نیز تلاش کردند تا خدماتی در شان مقام و جایگاه امیرالمؤمنان به شهروندان ارائه کنند. 
انتهای پیام/
نظر شما