شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۶
کد خبر: ۱۲۵۵۷۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
فرهنگسرای تهران در دومین ماه از فصل تابستان میزبان شهروندان منطقه 22 در جشنواره بازی‌های تابستانی با بازی "پدرو فرزندی در دریاچه خلیج فارس است.
دریاچه خلیج فارس میزبان جشنواره بازی‌های تابستانی منطقه 22
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  جشنواره تابستانی بابازی پدر و فرزندی در دریاجه خلیج فارس از شنبه اول تا سوم مرداد از ساعت 16/30 تا 20/30 برگزار میشود. شیوه نامه و نحوه برگزاری بازیها و مسابقات و امتیاز دهی نیز به صورت بروشورهای آموزشی در اختیار تیم های خانوادگی قرار گرفته و دست اندرکاران برنامه در تمام مراحل تیم ها را راهنمایی و همراهی می نمایند. این مجموعه جشنواره دارای بخش های متنوعی از جمله  : ورزش باستانی، بازی‌های بومی محلی، طناب کشی، تیراندازی با تفنگ بادی فتیر اندازی با کمان، بازی‌های فکری، رادیو جشنواره، نمایشگاه کتاب، مشاوره خانواده  است.

در روز پایانی جشنواره مراسم اختتامیه برگزار می‌شود و تیم‌های برتر معرفی و تقدیر می‌شوند.

  علاقه‌مندان برای ثبت نام دراین جشنواره کافی است که مشخصات موردنیاز شامل نام و نام خانوادگی، جنسیت، نام پدر، کدملی، تاریخ و محل تولد، شماره همراه اعضای تیم به همراه نام پیشنهادی برای تیم خود را به شماره واتس آپی 02196650000 ارسال کنند.

گفتنی است در صورتی که پدر خانواده حضور نداشته باشد امکان بازی های تفریحی بدون ثبت نام و شرکت در بخش رقابتی جشنواره امکان پذیر است اما در صورت ازدحام جمعیت اولویت با خانواده هایی است که ثبت نام کرده اند. علاقمندان جهت شکت در این برنامه ورزشی می توانند با شماره تلفن 44143777 و 44143778 تماس بگیرند. همچنین جهت حضور در برنامه به نشانی میدان موج، ضلع شمال دریاچه خلیج فارس مراجعه نمایند..
نظر شما