جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۲۵۶۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
رونمایی از مجموعه شعر «گرداب خیالات» سروده مژگان حقی در عصر روز یکشنبه دوم مرداد 1401 در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین رونمایی از مجموعه شعر «گرداب خیالات» سروده مژگان حقی در روز یکشنبه دوم خرداد 1401 در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود.
مژگان حقی متولد تهران و از نیروهای بازنشسته شهرداری تهران است که توانسته با همت و خلاقیت خود آثار هنری زیبا و متنوعی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری نظیر ادبیات، هنرهای تجسمی، موسیقی پدید آورد. «گرداب خیالات » شامل مجموعه اشعار کوتاه و بلند در سبک های نو و سپید با مضامین مختلف می‌باشد. شایان ذکر است در مراسم رونمایی، استاد آقای دکتر سید عبدالحمید ضیایی فیلسوف، نویسنده و شاعر گرانقدر به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
شرکت در دوره های شعر، فلسفه غرب، فلسفه دین، اخلاق، هنر، عرفان، تفسیر مثنوی و مقالات شمس و حافظ شناسی و عرفان تطبیقی و حکمت شرق و... در کلاس های ارزشمند جناب دکتر عبدالحمیدضیایی و برگزاری نمایشگاه های فرهنگی هنری  از جمله سوابق مژگان حقی می باشد.
از علاقمندان دعوت می شود جهت شرکت در این مراسم رونمایی به نشانی میدان صنعت، ایران زمین شمالی، جنب شهر کتاب ابن سینا، فرهنگسرای ابن سینا مراجعه و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 88366366-8  تماس حاصل فرمایند.


نظر شما