شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۱
کد خبر: ۱۲۵۶۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
سومین دوره جشنواره فرهنگ هنر و صنعت فردا 4 مرداد ماه نفرات برتر خود را خواهد شناخت .در این دوره 23 نفر از هنرمندان رتبه های اول تا سوم رشته های هنری را کسب نموده اند.

فردا نفرات برتر جشنواره هدایای خود را دریافت میکنند.به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره فرهنگ هنر و صنعت  فردا سه شنبه 4 مرداد ماه  برگزارمی شود.

این برنامه با حضور هنرمندان و مدیران واحد های صنعتی حاضر در جشنواره برگزارمی شود و اجرای برنامه های هنری به همراه اهدای جوایز به نفرات برتر رشته ها از بخش های برنامه اختتامیه است .

هنرمندان شاغل (و اعضای خانواده)  در واحدهای صنعتی و تولیدی  با ارسال آثار هنری خود در رشته های عکاسی، خوشنویسی(نقاشی خط و نستعلیق)، گرافیک و تصویرسازی، کارتون وکاریکاتور ، موسیقی (تک نوازی ساز ایرانی) و محصولات مجازی (الف-پادکست داستان کوتاه با موضوع محیط کار، ب- ویدئو کلیپ با محتوای استند آپ کمدی با موضوع کار) در این جشنواره شرکت داشتند.

همچنین بخش ویژه ی جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تمامی رشته های فوق و با موضوع خدمت و ایثار و با شعار " در محیط کار پیرو قاسم سلیمانی ام " در این دوره از جشنواره در نظر گرفته شده بود.

در این دوره از جشنواره بیش از 1520 اثر به دبیرخانه ارسال و پس از انتخاب 100اثر برتر  توسط هیئت انتخاب ، در نهایت  و با رای هیئت داوران جشنواره تعداد 23 اثر در بخش های چند گانه جشنواره رتبه های برتر را کسب نمودند.

علاقه مندان میتوانند جهت شرکت از ساعت 17 به نشانی بزرگراه مخصوص کرج ،بلوار شیشه مینا، سه راهی شهرک فرهنگیان ،آمفی تئاتر دانشگاه علمی کاربردی کوشا  مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44534056 (دبیرخانه جشنواره ) تماس حاصل نمایند.

نظر شما