پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۶
کد خبر: ۱۲۵۷۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کارگاه آموزشی «باغ زندگی» روز چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت10 از سوی فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

فرهنگسرای خانواده کارگاه« باغ زندگی» را برگزار می کندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این برنامه به مناسبت روز ملی خانواده و به منظور گسترش فرهنگ آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده با حضور مهدیه مهدویان(متخصص روانشناسی) به موضوع «نوجوانان و خانواده» اختصاص دارد.

بررسی مشکلات نوجوانان با خانواده، روش‌های نادرست فرزندپروری والدین، استقلال جوانی و ارائه راهکارهای موثر در این زمینه از دیگر موضوع‌های مورد بررسی در کارگاه آموزشی «باغ زندگی» است.

وقتی فرزندان وارد دوران نوجوانی می شوند، تغییرات زیادی را تجربه می کنند اما به مسائلی نیاز دارند که در کودکی نیاز داشتند، مسائلی مانند عشق، حمایت، تشویق، پذیرش و توجه اما چون ممکن است آن‌ها به واسطه‌ی ویژگی های دوران بلوغ پرخاشگر، عصبی، مضطرب و منزوی شوند، از اعضای خانواده فاصله می گیرند یا والدین مثل گذشته با آن ها ارتباط صمیمانه برقرار نمی کنند این رفتار کاملاً اشتباه است. حتی اگر نوجوان در ظاهر، به صورت داوطلبانه از کسانی که دوستش دارند دوری کند، به این معنی نیست که به حمایت نیاز ندارد اتفاقاً او بیش از همیشه نیازمند پشتیبانی است.

"مهدیه مهدویان" روانشناس، مدرس دانشگاه و عضو انجمن نظام روانشناسی و مشاوره ایران است وی تاکنون کارگاه های متعدد در زمینه خانواده، مهارت های اجتماعی، فرزندپروری و ... را برگزار کرده است.

کارگاه آموزشی «باغ زندگی» در سامانه شهرآموخت به نشانی https://online.shahramookht.ir/ch/shafaq-family در دسترس علاقه مندان است.

فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق واقع است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88712839 تماس بگیرند.

نظر شما