جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۲۵۷۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
کارگاه «روز شیرین خانواده» با هدف ارتقای کیفیت زندگی، تحکیم بنیان خانواده و افزایش آگاهی و تحکیم زندگی مشترک همسران جوان روز پنجشنبه 6 مرداد ساعت 9 به میزبانی فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.
دورهمی یک روزه همسران جوان در برنامه «روز شیرین خانواده»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این برنامه به دورهمی یک روزه همسران جوان اختصاص دارد و سخنرانی محمود گلزاری، اجرای موسیقی زنده و مسابقه آشپزی از جمله بخش‌های درنظر گرفته شده در این برنامه است.
با توجه به نقش اساسی و مهم روابط عاطفی در ازدواج؛ ارایه نکات کاربردی برای تصمیم گیری موفق در زندگی، آموزش‌های لازم برای ارتقای آگاهی همسران جوان در سال‌های نخست زندگی در راستای افزایش مهارت‌های زندگی مشترک، تحکیم بنیان خانواده به منظور کیفیت‌بخشی به زندگی، افزایش همدلی و نشاط بین همسران در این برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
گفتنی است؛ بخش مسابقه آشپزی این برنامه با داوری رحیمه ملکی (کارشناس آشپزی صداوسیما کیش و تهران) برگزار می‌شود و به رقابت در زمینه پخت کیک و کوکو در منزل اختصاص دارد و در پایان به به برگزیدگان جایزه‌ای به رسم یادبود اهدا می‌شود.
کارگاه «روز شیرین خانواده» به همت فرهنگسرای خانواده با همکاری موسسه فرهنگی و هنری سپیده باوران ایرانیان همزمان با هفته خانواده برگزار می‌شود.
فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق واقع است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88706868 تماس بگیرند.
نظر شما