پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۷۳۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
سه نمایش «سیبی که نصف نشد»،«اعترافاتی برای زنان» و »افسون همزاد» در پردیس تئاتر تهران در حال برگزاری است
گزارش نمایش های در حال برگزاری پردیس تئاتر تهرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش های سه گانه «سیبی که نصف نشد»،«اعترافاتی برای زنان» و »افسون همزاد» در پردیس تئاتر تهران در حال برگزاری است که گزارش آن ها را به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران می خوانیم:

سیبی که نصف نشد

نمایش سیبی که نصف نشد بازتولید نمایشی با همین نام است و در جشنواره منطقه ای معلولین آفتاب با حضور کودکان معلول ذهنی و جسمی اجرا وبرنده جوایز متعددی از قبیل مقام اول کارگردانی، دکور، طراحی لباس و نویسندگی شد.
این نمایش کاری از کانون لحظه های ماندگار وبه کارگردانی مرضیه آقاسی و نویسندگی مجتبی مهدی است و با بازیگری مرضیه آقاسی/عاطفه حق شناس/فائزه خوبرو/رها مطهری/یسنا سورانی/هلیا طاهری و مریم مهرافروز اجرا می شود.
این نمایش تصویرگر رابطه دو همسایه صمیمی است که بخاطر یک درخت سیب رابطه ایشان دچار تزلزل می شود.
اجرای نمایش سیبی که نصف نشد در سالن استاد محمد پردیس تئاتر تهران از روز عید غدیر در سالن استاد محمدآغاز و تا روز جمعه 7 مرداد ماه ادامه دارد.

نمایش اعترافاتی برای زنان

اعترافاتی برای زنان عنوان نمایشی است که در تیر ومرداد ماه در پردیس تئاتر تهران اجرا می شود.این نمایش به نویسندگی محمد امیر یار احمدی و کارگردانی بهناز متولی باشی نایینی و با بازیگری علی سلیمان زاده/حمید اسپره/بهناز متولی باشی نایینی/بهناز شریفی/سپیده دشتی/فاطمه نائب/ماهور قدیری وماهتن شکیبا زاده در سالن استاد محمد بروی سن می رود.
این نمایش به زندگی روزنامه نگاری م یپردازد که بطور ناگهانی فرصت درج یک مقاله در ستون روزنامه را بدست می آورد که برای وی یک فرصت طلایی است و درگیر درخواست های مادرش می شود.

افسون همزاد

نمایش افسون همزاد به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرهمند درماه های تیر ومرداد در سالن استاد محمد پردیس تئاتر تهران به روی صحنه می رود.
در این نمایش بازیگرانی چون/پریسا الوندی/امیرمحمدی/محسن دیگاری/صبا پیمان/عرفان سیدان/پرنیا مقدم/نسترن بحری/محسن خراسانی
فاطمه ذبیحی/مهدی فرهمند وآرزو افشار درکنارهنرمندان خردسالی چون مهسمان روستایی/ایلیا لشنی/و پارمیدا افشار به هنرنمایی پرداختند.
داستان این نمایش روایتگر زندگی دختربچه ای است که در پی یافتن گنج  دچار حوادث و اتفاقات عجیبی میشود.
و با آشنایی با ماوراالطبیعه زندگیش دستخوش حوادث می شود.
گزارش نمایش های در حال برگزاری پردیس تئاتر تهران

گزارش نمایش های در حال برگزاری پردیس تئاتر تهران
نظر شما