جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۲۵۷۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
جشنواره بازی های تابستانی پدر فرزندی با عنوان« با بازی» به میزبانی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 19 به مدت سه روز در بوستان بعثت (فرهنگسرای مهر) برگزار می شود.
جشنواره بازی های تابستانی«با بازی» درجنوب پایتخت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، امیر ناصر مرادیان، مدیر فرهنگی هنری منطقه 19 در خصوص چگونگی و زمان اجرای این ویژه برنامه فرهنگی هنری و تفریحی گفت: نخستین جشنواره بازی های تابستانی پدر فرزندی «بابازی» توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از 15 تیرماه آغاز و تا ششم مرداد ماه در بوستان های منتخب 13منطقه شهر تهران در حال اجرا است. بنابر جدول زمان بندی تعیین شده مدیریت فرهنگی هنری منطقه 19 نیز در سه روز متوالی سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه (4 ، 5 و6 مردادماه) از ساعت 17 تا 21 در بوستان بعثت فرهنگسرای مهر میزبان عموم علاقمندان خواهد بود.
مرادیان در خصوص تنوع  غرفه ها، قوانین و شرایط بازی ها خاطر نشان کرد: در این ویژه برنامه  غرفه های ورزش زورخانه ای، غرفه تیراندازی با کمان و تفنگ ساچمه ای ، مشاوره، مسابقه و کتابخوانی، بازی های فکری، گردونه اطلاعات عمومی، بازی های سرعتی چندگانه و بازی های گروهی و بومی تدارک دیده شده است که پس از ثبت نام عمومی ، شرایط بازی توسط مسئول هر بخش به مخاطبان توضیح داده می شود. 
وی افزود: فرایند ثبت نام و شرکت در این مسابقات هر خانواده  یک تیم به حساب می آید و همه اعضای تیم می توانند بر اساس قوانین تعیین شده در بخش های مختلف برنامه مشارکت کنند و برای تیم خود امتیاز کسب کنند.
رئیس فرهنگسرای مهردر پایان ضمن دعوت از عموم خانواده ها به شرکت در مراسم پایانی این جشنواره خاطر نشان کرد: در آخرین روز  برگزاری این مسابقات مراسم اختتامیه پنجشنبه ششم مردادماه از ساعت 19 تا 20 با اهدای جوایز به  برگزیدگان در همین مکان برگزار خواهد شد و ضمن معرفی تیم های برتر  به تیم اول معادل مبلغ 3 میلیون تومان بن کارت خرید از باغ کتاب تهران به همراه مدال با بازی و لوح افتخار/ تیم دوم معادل مبلغ 2 میلیون تومان بن کارت خرید کتاب همراه با مدال و لوح افتخار و برای تیم سوم معادل مبلغ یک میلیون تومان بن کارت خرید کتاب ، مدال و لوح افتخار در نظر گرفته شده است. همچنین برای شرکت کنندگانی که در هر بخش بالاترین امتیاز را کسب کرده اند بن کارت 500 هزار تومانی خرید کتاب از باغ کتاب تهران همراه با لوح افتخار اهدا خواهد شد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر عدد 42 را به واتس آپ 0296650000 ارسال کنند، یا برای هماهنگی شرکت در برنامه مدیریت فرهنگی هنری منطقه 19 با شماره تلفن 55037766 تماس حاصل نمایند.

نظر شما