جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۹
کد خبر: ۱۲۵۷۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
با برگزاری آیین رونمایی؛
آیین رونمایی از مستند «تماشاگر بهار» با حضور معاون سیمای سازمان صداوسیما برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر دیروز چهارشنبه پنجم مرداد ماه در مرکز همایش‌های صداوسیما از مستند «تماشاگر بهار» که با محوریت رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون تولید شده است رونمایی شد.

خبرگزاری مهر افزودرضا رویگری بعد از نمایش مستند در سخنان کوتاهی بیان کرد: هیچکس در این کشور به اندازه من تئاتر کار نکرده است، ۶۰ سال است و سالی ۱۰ تا هم بازی کرده باشم ۶۰۰ عدد می‌شود.

وی ادامه داد: خاطرم هست برنامه‌ای در مشهد برایم گرفته بودند و همین اسامی فیلم و سریال‌ها را که دیدم حدود پنج صفحه لیست آن‌ها می‌شد.

رویگری در واکنش به طنازی هایی که در مراسم داشت بیان کرد: در کهریزک به من گفتند مهجور هستم و رفتم پزشک قانونی، عبارتی را گفتند دو بار بگویم و آنقدر تکرار کردم که فرد گفت تو از همه سالم‌تر هستی!

در ادامه ابوالفضل توکلی کارگردان مستند «تماشاگه بهار» در سخنانی گفت: خاطرم هست برای ساخت فیلم که خدمت آقای رویگری رسیدم گروه‌های دیگری هم در تلاش برای ساخت مستند بودند و ایشان به ما اعتماد کرد. ما تلاشمان این بود که زندگی هنری آقای رویگری را معرفی کنیم. خوشبختانه حافظه بسیار خوبی داشت و همین طنازی‌ها را در زمان تولید هم داشت.

در ادامه ابوالفضل محمد باقر تهیه‌کننده اثر بیان کرد: شبکه مستند خانه ماست و همبستگی و اتحادی که در این شبکه وجود دارد کار راحت می‌کند. شخصیت آقای رویگری سه وجه داشت هم بحث موسیقی بود و هم بازیگری و نقاشی. من فقط اینجا می‌خواهم از طرف خودم تقاضا کنم بودجه شبکه مستند افزایش پیدا کند.

محسن برمهانی معاون سیما در ادامه در سخنانی بیان کرد: باعث افتخارم است کنار ستاره سینما هستم که در نوجوانی ما ستاره‌ای بود و امروزه ستاره قلب ماست.

وی افزود: تشکر می‌کنم که چنین آثاری تولید می‌کنند که یادمان نرود کجا بودیم و سینمای امروز روی دوش چه بزرگوارانی بوده تا اینجا رسیده است. واقعاً باید مایه شرمندگی دست‌اندرکاران و مایه سرافکندگی مسئولان باشد اگر به شما بی‌توجهی می‌شود.

برمهانی تأکید کرد: من می‌خواستم در منزل خدمت شما برسم تا به خودم یادآوری کنم قدم‌هایی را که شما برای اعتلای فرهنگ و هنر برداشتید.
نظر شما