شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۹
کد خبر: ۱۲۵۸۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
نگارخانه اندیشه نمایشگاه گروهی آثار نقاشی آبرنگ هما دارینی را برگزار می‌کند.
نمایشگاه گروهی «هما دارینی» افتتاح شد/ آثار نقاشی با تکنیک آبرنگبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، نگارخانه اندیشه با برگزاری نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی  عرصه ای فعال را  برای  هنرمندان و علاقه‌مندان  آثار رشته‌های تجسمی  ایجاد کرده است.

جدیدترین برنامه از نگارخانه اندیشه نمایشگاه گروهی آبرنگ «هما دارینی» و ۶ هنرجوی وی است که روز گذشته در فرهنگسرای اندیشه افتتاح شد. در این نمایشگاه، آثار نقاشی از ابنیه گوناگون خلق شده با تکنیک آبرنگ در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز گذشته با حضور هما دارینی و جمعی از هنرجویان وی برگزار شد و در ۲۱ اثر در سایز A3 رونمایی شد. هنرجویان حاضر در این نمایشگاه عبارتند از: حسنات انصاری،‌ لیلا حاجی‌زاده، آزاده شهباز، غزاله عیوضخانی، کیمیا کیهانی‌فر و حسنیه کوهی.

هما دارینی متولد ۱۳۷۲ است که از سال ۱۳۹۳ نقاشی را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند. او تاکنون نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی زیادی را برگزار کرده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از شنبه ۸ الی پنج‌شنبه ۱۳ مرداد از ساعت ۹ الی ۱۸ به نگارخانه اندیشه واقع در فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند.
نظر شما