شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۲۵۸۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
نمایش فیلم «بلفاست» در باشگاه فیلم اندیشه
فیلم سینمایی «بلفاست» در جدیدترین برنامه باشگاه فیلم اندیشه به نمایش درآمده و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، باشگاه فیلم اندیشه «هنر هفتم» در جدیدترین برنامه خود برای نمایش، نقد و بررسی فیلم‌های روز جهان، فیلم سینمایی «بلفاست» را نقد و بررسی می‌کند.
در این برنامه که به همت فرهنگسرای اندیشه و با مشارکت باشگاه فیلم اندیشه برگزار می‌شود، پس از نمایش فیلم، جلسه نقد و بررسی آن با حضور منتقدین برگزار می‌شود.
فیلم سینمایی «بلفاست» در ژانر درام به نویسندگی و کارگردانی کنت برانا است که در سال ۲۰۲۱ به نمایش درآمد. این فیلم که برانا آن را «شخصی‌ترین فیلم» خود توصیف می‌کند، به داستان دوران کودکی پسر جوانی در بلفاست در ابتدای درگیری‌های ایرلند شمالی در سال ۱۹۶۹ می‌پردازد.
این فیلم سینمایی برای اولین بار در جشنواره فیلم تلوراید به نمایش درآمد و مدتی بعد در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۱ برنده جایزه منتخب مردم شد. هم‌چنین این فیلم در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار نامزد دریافت 7 جایزه شد و از سوی هیئت ملی بازبینی فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ انتخاب شده‌است. بلفاست در هفتاد و نهمین مراسم گلدن گلوب برنده جایزه بهترین فیلم‌نامه شد.
کترینا بلف، جودی دنچ، جیمی درنان، کیران هایندز، کالین مورگان، جوسی واکر و جود هیل بازیگران این فیلم هستند.
براساس این گزارش، این ویژه برنامه روز دوشنبه ۱۰ مردادماه از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است.
نظر شما