جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۲۶۰۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
سومین نشست کشف واقعیت های حجاب با حضور دکتر مهدی جمشیدی عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دکتر محسن بدره عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا 23 مرداماه در فرهنگسرای اندیشه برگزارمی شود.
بررسی مقوله حجاب از منظر «فرهنگ و اجتماع» سوژه جدید برنامه «کشف واقعیت‌های حجاب» شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای اندیشه با برپایی سلسله جلسات «کشف واقعیت‌های حجاب» تلاش دارد دو هدف اساسی را در این موضوع مهم دنبال کند؛ یکی از این اهداف‌، استفاده از ظرفیت‌های عظیم فرهنگی برای ، ترویج و تشویق جامعه به مقوله عفاف و حجاب است و دیگری تبیبن و ارائه‌ی پاسخ دقیق علمی به جبهه رسانه‌ای غربی است که با فعالیت ۲۴ ساعته و شبهه افکنی در مقوله عفاف و حجاب سعی دارد این مقوله فرهنگی را با دیگر موضوعات پیوند زده تا بهره‌برداری‌های بعدی خود را رقم بزند.
جلسات ویژه برنامه «کشف واقعیت‌های حجاب» در فرهنگسرای اندیشه  پیش از این، نخستین جلسه از این ویژه برنامه با حضور دکتر ابوالفضل اقبالی برگزار شد و این کارشناس برجسته فرهنگی به تعدادی از شبهات درباره موضوع حجاب پاسخ داد. 
هم‌چنین در جلسه دوم، دکتر سیدمحمد روحانی ضمن مروری بر آثار استاد مرتضی مطهری، ریشه عفاف و حجاب در گفتمان انقلاب اسلامی را مطرح کرد. 
در این هفته، سومین جلسه از سلسله مباحث گپ و گفت در موضوع حجاب با حضور دو چهره سرشناس برگزار خواهد شد.
در این جلسه، قرار است مسائل فرهنگی و اجتماعی درباره موضوع حجاب مورد بحث و بررسی قرار گیرد. دکتر مهدی جمشیدی عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دکتر محسن بدره عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا مهمان این این برنامه خواهند بود.
براساس این گزارش، این ویژه برنامه‌ روز یکشنبه ۲۳ مردادماه از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. از عموم علاقه‌مندان دعوت می‌شود با حضور در این جلسات، مباحث و سوالات مدنظر خود را پرسیده تا به غنای هرچه بیشتر این برنامه کمک کنند. علاقه‌مندان برای ورود آنلاین به این جلسه نیز می‌توانند از طریق لینک https://online.shahramookht.ir/ch/gapogoft وارد این جلسه شوند.

نظر شما