پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۲۶۱۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
در قالب اردوی یکروزه، 240 کودک و نوجوان دارالمومنین طهران از موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و باغ کتاب تهران دیدن می کنند.
240 کودک و نوجوان دارالمومنین طهران در اردوی همگردی شرکت می کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پس از اعلام فراخوان اردوی "همگردی" در سطح مراکز فرهنگی هنری منطقه چهارده ، 240 کودک و نوجوان در رده سنی 8 تا 13 ساله روزهای 25 مرداد، اول و هشتم شهریور ماه به باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و باغ کتاب تهران اعزام می شوند .

کودکان و نوجوانان شرکت کننده در برنامه یکروزه  تربیتی- آموزشی و علمی از باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی که بزرگ ترین موزه جنگ جهان اسلام است و همچنین باغ کتاب تهران که بزرگترین مجموعه کتاب و سرگرمی های علمی در کشور محسوب می شود، دیدن می کنند.
این خبر می افزاید: برای شرکت کنندگان در اردوی"همگردی"، در باغ کتاب تهران، چهار داستان علمی درباره بدن انسان ، کره زمین، شهرها و خانه ها به شیوه ای جذاب و متفاوت روایت می شود و آشنایی با آسمان نمایی که مجهز به امکانات پیشرفته رصد نجومی برای تماشای آسمان است و همچنین آشنایی با شبیه سازی پرواز که می توان پرواز را به صورت مجازی تجربه کرد ،آشنا می شوند.
 در طول مسیر اردو، طاهره معینی خواه کارشناس روان شناسی و خدیجه سیدین کارشناس بصیرت دینی علاوه بر پاسخ به سئوالات شرکت کنندگان ، مسابقات فرهنگی برگزار می کنند.
دبیرخانه برنامه اردویی" همگردی" در منطقه چهارده در خیابان پیروزی، خیابان پورمند، خیابان شهید اندرزگو واقع است و شماره تلفن 33306400آماده پاسخگویی به سئوالات شهروندان است.
نظر شما