پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۵
کد خبر: ۱۲۶۳۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
هشتمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران از شنبه ۵ شهریور تا جمعه ۱۱ شهریور توسط انجمن علمی چاپ ایران برگزار می‌شود.
برگزای هشتمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، انجمن علمی چاپ ایران، به بهانه ۱۱ شهریور روز ملی صنعت چاپ، هشتمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران را با شعار صنعت چاپ و راهبردهای توسعه در برنامه ۵ ساله هفتم برگزار می‌کند.

ایرنا افزود: در روزنگار هشتمین هفته علوم و فناوری چاپ ایران، برنامه‌های این هفته اعلام شده‌است.

افتتاحیه و سومین همایش ملی و علوم فناوری چاپ با عنوان راهبردها و ضرورت‌های توسعه صنعت چاپ در برنامه هفتم توسعه، شنبه ۵ شهریور ساعت ۱۰ تا ۱۲ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

نشست هم‌اندیشی علمی و تخصصی صنعت چاپ، بومی‌سازی، خوداتکایی و پژوهش‌های کاربردی با رویکرد فناوری نوین؛ یکشنبه ۶ شهریور ساعت ۱۰ تا ۱۲ در وزارت صمت، معاونت صنایع عمومی برگزار می‌شود.

نشست هم‌اندیشی علمی و تخصصی صنعت چاپ، صنایع خلاق و فناوری‌های نرم با محوریت آینده‌پژوهی؛ دوشنبه ۷ شهریور ساعت ۱۰ تا ۱۲  در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می‌شود.

نشست هم‌اندیشی علمی و تخصصی صنعت چاپ، کسب و کار دانش‌بنیان و آنلاین مبتنی بر شعار سال؛ سه‌شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۴ تا ۱۶ در نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری، شهرآفتاب برگزار می‌شود.

نشست هم‌اندیشی علمی و تخصصی صنعت چاپ، فرصت‌ها و چالش‌های توسعه صادرات محصولات چاپی و غیرنفتی با محوریت پیمان‌های منطقه‌ای؛ چهارشنبه ۹ شهریور ساعت ۱۴ تا ۱۶ در نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری، شهرآفتاب برگزار می‌شود.

نشست هم‌اندیشی علمی و تخصصی صنعت چاپ، روزآمدی تشکل‌های صنعت چاپ در مواجهه با صنعت و اقتصاد دانش‌بنیان؛ پنج‌شنبه ۱۰ شهریور ساعت ۱۴ تا ۱۶ در نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری، شهرآفتاب برگزار می‌شود.

نشست هم‌اندیشی علمی و تخصصی صنعت چاپ، زنجیره تامین تا مصرف با تاکید بر ایران ساخت و صیانت از زبان فارسی؛ جمعه ۱۱ شهریور ساعت ۱۴ تا ۱۶ در نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری، شهرآفتاب برگزار می‌شود.
نظر شما