جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۲۶۴۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
نشست «نسیم زندگی» به منظور ارتقای سطح سلامت اجتماعی خانواده روز دوشنبه 7 شهریور 1401 ساعت 10 در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این برنامه با حضور ندا سیاه‌کلا (کارشناس روانشناسی) به موضوع «آشنایی با صداهای منفی و سرزنشگر ذهن» اختصاص دارد.
سر و صدای ذهن همان مکالمه درونی است که دائم در ذهن ما تکرار می‌شود این صدا مثل یک موسیقی پس زمینه در ذهن ما حضور دارد و از آنجایی که ما به آن عادت می‌کنیم، در بیشتر مواقع به این سرو صدای ذهنی توجه نمی‌کنیم اما این صداها و گفتگو‌های ذهنی عملکرد و احساس ما را کاملا در کنترل خود دارند.
شناخت صداهای ذهن و آرام کردن سر و صداهای ناکارآمد می‌تواند باعث آرامش درونی ما شود و از آنجایی که دیگر لازم نیست انرژی روانی خود را برای سرکوب کردن این صداها استفاده کنیم، این انرژی برای آرامش، خلاقیت و پیشرفت ما هزینه می‌شود.
نشست «نسیم زندگی» با همکاری کانون بانوان همدل برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88554015 تماس بگیرند.
نظر شما