پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۷
کد خبر: ۱۲۶۴۱۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
به منظور ارتقای سطح دانش والدین در چگونگی تفاهم و ارتباط متقابل با کودکان، نشستی با عنوان" چگونه با فرزندان خود تفاهم داشته باشیم؟ " دوشنبه هفتم شهریور ماه از ساعت 18 در فرهنگسرای اخلاق برگزار می شود.
نشست چگونگی تفاهم و ارتباط با کودکان در فرهنگسرای اخلاق
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، از آنجائیکه روابط حاکم بین کودک و والدین، محور اصلی تامین سلامت روان کودک است و به منظور تبیین مهارتهای تربیت کودکان و چگونگي تفاهم و ارتباط متقابل با کودک و شناخت جنبه های رشد از نظر شخصیتی با حضور دکتر محسن لواسانی روان شناس و مشاور خانواده، نشست چگونگی تفاهم و ارتباط با کودکان در سالن سرای حضور فرهنگسرای اخلاق برگزار می شود.
بر اساس این خبر"تعریف تربیت و تفاهم"، "ارکان تربیت"، " انواع احساسات در کودکان و رده های مسئولیت پذیری در کودکان"،" انواع کودکان ناسازگار"،" علل و انگیزه ناسازگاری کودکان"، "اهمیت بازی و کاردرمانی در کودکان"، " راه های برخورد با رفتار های ناسازگارانه"، " آموزش و مراحل رشد کودکان از تولد تا مدرسه" و " نحوه برخورد و کنترل کودکان"از جمله موضوعاتی هستند که در این نشست واکاوی می شوند.
علاقمندان می توانند جهت حضور در این نشست به فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار شماره 24 مراجعه نمایندو شماره 33312300 آماده پاسخگویی به سئوالات شهروندان است.
نظر شما