پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۲۶۴۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
پاتوق ورزش فرهنگسرای خاوران با هدف پرکردن اوقات فراغت و نشاط اجتماعی نوجوانان در شهریورماه میزبان علاقمندان به رشته‌های مختلف ورزشی خواهد بود.
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای خاوران به منظور پرکردن اوقات فراغت و ارتقای روحیه نشاط اجتماعی نوجوانان و کودکان مبتنی بر رویکرد اهداف و محورهای 17 گانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تابستان امسال با برپایی «پاتوق ورزش» میزبان شهروندان محلات منطقه 15 است. برپایی ایستگاههای ورزشی از ابتدای سال جاری در قالب پاتوق ورزش سه روز در هفته روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 17 تا 19  در ضلع شمال شرقی فرهنگسرا برگزار شده است و همچنان تا پایان تابستان ادامه دارد. 
 
نوجوانان و کودکان با حضور در ایستگاههای ورزش و نشاط از قبیل تنیس روی، فوتبال گل کوچک، بد‌مینتون، والیبال، سپک‌تاکرا، طناب کشی، پرتاب حلقه، دوز بازی، مارو پله، فوتبال دستی، ایرهاکی، دمینو و ...  به رقابت،بازی و نشاط اجتماعی می رسند.
 
ورزش يکي از مفيدترين و سالم ترين سرگرمي هايي است که مي تواند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر کند، به ويژه براي نوجوانان که در ايام تعطيلات تابستاني مدارس حضور دارند. پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و کودکان با بازی و رقابت ورزشی همچنان مانع بسیاری از انحرافات و معضلات اجتماعی است و باعث نشاط و شادابي می شود به نحوی که فرد را برای انجام کارها و وظايف فردي و اجتماعي آماده‌تر می‌کند.

استقبال نوجوانان از پاتوق ورزش فرهنگسرای خاوران

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 33717033 تماس بگیرند با برای استفاده از ایستگاههای ورزش از ساعت 17 تا 19  به فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند.

نظر شما