جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۲۶۴۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
به مناسبت نهم شهریور، چهل و چهارمین سالگرد ربایش امام موسی صدر فرهنگسرای امام (ره) بسته برنامه هایی را شامل پیشنهاد و معرفی کتاب، محصول مجازی، ویدئوگرافی و پادکست با موضوع زندگینامه و اقدامات امام موسی صدر تولید و در فضای مجازی منتشر می کند.
تولید و انتشار بسته برنامه مجازی به مناسبت سالگرد ربایش امام موسی صدر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،فرهنگسرای امام (ره) در آستانه فرا رسیدن نهم شهریور سالروزربایش امام موسی صدر با هدف گرامی داشت یاد ایشان و همچنین معرفی ابعادی از زندگی و فعالیت های وی در جهان اسلام، برنامه هایی را به صورت محصول تولید و در فضای مجازی منتشر می کند.
 از جمله این برنامه ها پیشنهاد و معرفی کتاب "عصایت را به میله های زندان بزن موسی" با موضوع زندگی نامه امام موسی صدر به قلم فرشته مرادی و حسن هوشمند  و کتاب "سخن خوش تر دوست" نوشته طیبه بغدادی و حاوی مجموعه تاریخ شفاهی امام موسی صدر با محوریت خاطرات شش نفر از چهره های حوزه اندیشه و ادب ایران از انتشارات موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر , می باشد. 
دیگر محصول تولید و ارائه شده در این بسته برنامه مناسبتی، ویدئو پادکستی از روایت شهید دکتر مصطفی چمران از خصوصیات شخصیتی امام موسی صدر و اقدامات ایشان در لبنان است و همچنین یک فوتو کلیپ با عنوان "برای انسان گردآمده ایم" که تصاویری از امام موسی صدر را در قالب یک نمایشگاه مجازی به نمایش می گذارد و محصولات دیگری که در قالب های دیگر ارائه می شود.
گفتنی است سیّد موسی صدر ملقب به امام موسی صدر متولد  ۱۳۰۷، روحانی عالم و مجتهد دینی شیعه و مؤسس مجلس اعلای شیعیان لبنان بود که در سی و یک سالگی برای سامان بخشی به امور شیعیان لبنان به جنوب این کشور مهاجرت کرد و موفق به انجام اقدامات بسیاری در جهت ارتقاء وضعیت شیعیان در این کشور شد و نهم شهریور 1357 در حالیکه به دعوت معمر قذافی، رئیس جمهور وقت لیبی به این کشور سفر کرده بود، در فرودگاه ناپدید شد و پس از سال ها همچنان از وی اثری به دست نیامده است.  
علاقمندان جهت بازدید از محصولات یاد شده می توانند به نشانی اینستاگرام فرهنگسرای امام به نشانی   imam.culturul.center مراجعه فرمایند.
نظر شما