پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۲۶۵۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
کتابخانه امید منطقه 4 برگزار می کند
نشست" چای با کتاب" روز دوشنبه 14 شهریور، ساعت17 با حضور دینا یونسی در کتابخانه امید نقد و بررسی می شود.
نشستبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، نشست "چای با کتاب" با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و به منظور اهدا  کتابهای خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می گردد.
دینا یونسی در نشست "چای با کتاب"  به بررسی کتاب "9 چراغ جادوی شخصیت "در روز دوشنبه 14 شهریور ماه، ساعت 17   در کتابخانه امید می پردازد.
کتاب نه چراغ جادوی شخصیت به نویسندگی  دکتر منصور دهستانی ،که ازسوی  نشر میم ب  با چاپ رسیده است.
 این  كتاب خودآموز براي خودشناسي و تحليل عمقي شخصيت با روش انياگرام هستيد،. روش خودشناسي انياگرام بر اين اصل استوار است كه با تولد هر يك از ما، 9 چراغ جادوي دروني افروخته مي‌شود كه يكي از آن‌ها فروزان‌تر و گرمابخش‌تر از چراغ‌هاي ديگر شخصيت است. شخصيت هر يك از ما هم بر اساس تئوري انياگرام تركيبي از تابش 9 چراغ جادوي دروني است. وجود هر انسان كيفيتي است غير خطي در اين عالم رو به رو هستيم، تغييرات ناچيز ممكن است سبب تحولات بزرگي شود. خودشناسي و خودتحليلي به روش انياگرام راهي است براي شناسايي اين چراغ‌ها و جستجو و بهره‌گيري از 9 راه حل كاربردي براي تعالي و بهبود شخصيت. با خواندن اين كتاب علاوه بر شناخت عميق و تحليلي ويژگي‌هاي بارز شخصيتي خود، راهكارهاي رشد و بهبود شخصيت خود را مي‌آموزيد.
 علاقه مندان  برای شرکت در نشست " چای با کتاب" روز دوشنبه 14 شهریور، ساعت 17 به نشانی تهران میدان نوبنیاد، بزرگراه شهید بابایی، شهرک امید، کتابخانه امید مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77053242 تماس بگیرند
نظر شما