پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۲۶۶۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر مسابقات ملی دانش‌آموزی در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
نفرات برتر مسابقات ملی دانش‌آموزی معرفی می‌شوند/ برگزاری مراسم اختتامیه در فرهنگسرای رسانهبه گزارش پایگاه خبری تحلیل فرهنگ  وهنر، همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان، فرهنگسرای رسانه با مشارکت پژوهش‌سرای دانش آموزی صدرا اقدام به طراحی و برگزاری مسابقات دانش آموزی در بخش‌های علمی، فرهنگی و هنری کرد.
این مسابقات با هدف ارتقاء سطح دانش و علاقه‌مند ساختن آنان در سطوح مختلف علمی، فرهنگی و هنری در ۱۰ محور مختلف به دبیری اجرایی پیمان ابراهیمی برگزار شد و  مجموعه کانون علوم زیستی ایران فرهنگ سرای رسانه و موسسه زیست بوم فارمد نیز در برگزاری آن مشارکت کردند.
از جمله مهم‌ترین محورهای این مسابقات می‌توان به داستان نویسی، بازیگری، گزارشگری، آزمایش های جذاب علمی، جشن هنری (طراحی و نقاشی)، پادکست و انشاء ( با موضوع روزخانواده)، حجاب و عفاف، تئاتر و گویندگی اشاره کرد.
مراسم اختتامیه مسابقات ملی دانش‌آموزی همراه با معرفی و تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده روز جمعه 18 شهریورماه در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. در این مراسم، مسئولین آموزش و پرورش، دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره و دانش‌آموزان برتر حضور خواهند داشت و طی آن نفرات برتر معرفی و تقدیر می‌شوند.
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند روز جمعه 18 شهریورماه از ساعت 10 در فرهنگسرای رسانه حضور پیدا کنند.
انتهای پیام/
نظر شما