جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۹
کد خبر: ۱۲۶۶۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
یک هنر درمانگر کودک در کارگاه سایبان زندگی عنوان کرد؛
کارگاه "سایبان زندگی" روز سه شنبه 15 شهریور ماه ، در مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه با حضور مهری رادسر برگزار شد.
والدین باید خوش‌رو، خوش‌اخلاق و پذیرای فرزند خود باشند/ پیش شرط اصلی برای فرزندآوری، حال خوب والدین است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ هنر ،مهری رادسر، کارشناس ارشد مشاوره شغلی و بازی درمانگر کودک و هنر درمانگر کودک ضمن تاکید بر ۲۴ روش کنترل استرس در زندگی برای والدین، می‌گوید: والدین باید آرامش، صبر و حوصله بیشتری داشته باشند. والدین باید خوش‌رو، خوش‌اخلاق و پذیرای فرزند خود باشند. به طور کلی در درجه اول، حال دل والدین باید خوب باشد.
این بازی درمانگر کودک اظهار کرد: والدین باید از ۲۴ روش کنترل استرس در زندگی استفاده کنند و تا پیش شرط اصلی برای فرزندآوری، یعنی حال خوب را کسب کرده تا پدر و مادر خوش‌رو و خوش‌اخلاقی باشند.
وی با اشاره به برخی از ۲۴ روش کنترل استرس که در جلسه‌های قبلی به والدین آموزش داده بود، عنوان کرد: خونسرد باشیم، کمال‌گرا نباشیم، محیط فیزیکی خود را تنظیم کنیم، مطابق فهرستی که می‌نویسیم زندگی کنیم، به زندگی خود غنا بخشیده و خروجی داشته باشیم، کارهای بدون‌  چشم‌داشت انجام دهیم، زندگی مدام در حال تغییر است و ما باید همیشه برای تغییر آماده باشیم. اینها از جمله مواردی است که در جلسه‌های قبل راجع به اهمیت آن در کنترل استرس صحبت کردیم.
این بازی درمانگر در این جلسه در ادامه ۲۴ روش کنترل استرس، «بچه شوید و کودکی کنید» را به والدین آموزش داد.
نظر شما